معاون وزیر دفاع با بیان اینکه نمایندگان مجلس نهم ۲۰ قانون را درباره موضوعات دفاعی کشور تصویب کردند، گفت: در این دوره از مجلس بودجه بنیه دفاعی کشور از ۱ درصد به ۴ درصد رسید.

سنگ تمام مجلس نهم در تقویت بنیه دفاعی کشور/ تصویب ۲۰ قانون در حوزه دفاعی از سوی نمایندگان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار رضا طلایی نیک معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست علنی صبح امروز (دوشنبه، 3 خرداد) مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش نمایندگان مجلس نهم در افزایش بودجه بنیه دفاعی، اظهار کرد:در ابتدای دوره نهم مجلس، سهم بودجه بنیه دفاعی کشور از بودجه عمومی یک درصد بود، ولی این رقم در سال 95 به 4 درصد افزایش یافت و سهم بودجه بنیه دفاعی از بودجه عمومی کشور به 4 درصد در سال جاری رسید.
وی افزود: نمایندگان دوره نهم مجلس در عرصه تقویت بنیه دفاعی کشور سنگ تمام گذاشتند، حضور در 12 رزمایش و افزایش بودجه بنیه دفاعی از دستاوردهای نمایندگان مجلس نهم  بود.
معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دوره نهم مجلس را یکی از بهترین دوره‌های مجلس عنوان کرد و گفت: نمایندگان در 20 قانون، 20 موضوع را درباره حوزه دفاعی تصویب کردند که این 20 قانون از بنیه دفاعی کشور گره‌گشایی قابل توجهی کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.