نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با گلایه از مسئولان استان فارس به دلیل بی‌تفاوتی نسبت به کسب این رتبه گفت: متأسفانه مسئولان استان حتی یک تماس تلفنی هم با من نداشتند.

افتخار آفرینی بیت‌الاحزانی‌ها باز هم ادامه دارد

به گزارش، مجتبی فردفانی نفر اول سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، اهل شهرستان گراش استان فارس است که برای اولین‌بار این استان را صاحب مقام نخست مسابقات بین‌المللی کرد.

فردفانی در گفت‌وگو با فارس درخصوص این عنوان گفت: تاکنون از استان فارس کسی موفق به کسب مقام نخست مسابقات بین‌المللی قرآن کریم نشده بود و خوشحالم که اولین‌نفری هستم که از فارس این مقام را کسب کردم. البته با وجود مؤسسه‌ای مانند بیت‌الاحزان قطعاً باز هم شاهد درخشش حفاظ استان فارس در مسابقات بین‌المللی قرآن خواهیم بود.

نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دیدار با رهبر معظم انقلاب را یکی از اهدافش برای حضور در مسابقات بیان کرد و گفت: یکی از دلایلی که انگیزه بسیار زیادی به من برای حضور در مسابقات می‌داد دیدار با رهبر معظم انقلاب بود و گمان نمی‌کردم این آرزو به این زودی محقق شود.

وی با گلایه از مسئولان استان به دلیل بی‌تفاوتی نسبت به کسب این مقام گفت: متأسفانه مسئولان استان فارس هیچ واکنشی به کسب بالاترین مقام رشته حفظ کل قرآن در جهان اسلام نشان ندادند و حتی این عزیزان یک تماس تلفنی هم با من برقرار نکردند. درحالی که همه انتظار داشتند که مسئولان استان فارس به استقبال نماینده استانشان بیایند اما دریغ از یک تماس تلفنی چه رسد به استقبال.

این حافظ کل قرآن کریم ادامه داد: البته مردم و مسئولان شهرستان گراش استقبال خوبی از من داشتند و طی مراسمی در حسینیه اعظم این شهر به دلیل کسب مقام نخست مسابقات بین‌المللی از من تجلیل شد و حتی در سطح شهر بنر‌های زیادی نصب شده است. باید بگویم هیچ‌گاه محبت این عزیزان را فراموش نمی‌کنم.

فردفانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب سال گذشته خواسته‌ای از مسئولان درباره تکریم قهرمانان قرآنی داشتند و این کار حداقل کاری است که یک مسئول می‌تواند در راستای تشویق جوانان به سمت قرآن انجام دهد. زیرا جوانان و نوجوانان با دیدن تکریم چهره‌ها و قهرمانان قرآنی انگیزه بالایی برای گرایش به سمت برنامه‌های قرآنی پیدا می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.