قدس آنلاین- تبریز: عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن به دنبال اقدامات ایذایی علیه مسلمانان جهان است، گفت: در برابر این شیطنت‌ها باید به طور کامل متحد و یکدست شویم.

دشمن به دنبال اقدامات ایذایی علیه مسلمانان جهان است/ داعش ساخته استکبار جهانی است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در دیدار رئیس کمیسیون امور دینی و فرهنگی مجلس آذربایجان، اظهار داشت: اکثریت مردم آذربایجان جزو شیعیان و معتقدین به ولایت ائمه اطهار (ع)، هستند و اعیاد شعبانیه را به تمام مسلمانان جهان تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه وظیفه دینی ما ایجاب می‌کند تا سخن حق گفته و یاور مظلومان باشیم و ما نیز تا ابد این سیره و روش را ادامه خواهیم داد افزود: قره‌باغ جزو اراضی اسلام بوده و باید به آذربایجان برگردد چرا که پاره تن اسلام است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) بیان کرد: دشمن به دنبال اقدامات ایذایی علیه مسلمانان جهان است و در برابر این شیطنت‌ها باید به طور کامل متحد و یکدست شویم تا این دشمنان قسم خورده شکست بخورند.

وی افزود: باید راهکارهایی را به کار بست تا جوانانمان با آموزه‌های اسلامی و قرآنی انس و الفت پیدا کنند، چرا که هر قدر که جوانان و مردم جامعه با دین انس و الفت پیدا کنند موجب عزت و شرف آن جامعه خواهد بود و شایسته است تا آذربایجان این مساله را جدی بگیرد.

مجتهدشبستری با بیان اینکه دین‌داری موجب ثبات و امنیت جامعه می‌شود، افزود: شایسته است تا مسئولین کشور آذربایجان همت به خرج داده و با حمایت خود از روحانیت و استفاده از ظرفیت‌های این عزیزان، موجبات گسترش آموزه‌های دینی و شرعی را فراهم کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، افزود: یکی از مصادیق مثبت ترویج آموزه‌های دینی و ارتقاء سطح دینی جامعه این است که موجب امنیت و استقلال جامعه می‌گردد چرا که تکفیری‌ها در هر جایی که اندک شکافی می‌بینند در همان جا نفوذ کرده و افراد سست ایمان و سست عنصر را جذب خود کرده و با استفاده از آنها اهداف شوم خود را دنبال می‌کنند.

وی افزود: داعش ساخته و تراشیده استکبار جهانی است و امیدواریم با وحدت مسلمانان این گروهک تروریستی هر چه زودتر نابود شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.