۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
کد خبر: 384091

پسر جوانی که از سه دوستش به جرم زورگیری شکایت کرده بود، خریدار ماده مخدر «گل» از آب درآمد.

 شاکی خریدار از آب درآمد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، اواسط اردیبهشت سال جاری پسر بیست ساله‌ای به‌نام میثم همراه با دوستش یاسر به کلانتری 140 باغ فیض مراجعه کردند و مدعی شدند که توسط سه نفر مورد زورگیری قرار گرفته‌اند‌.

میثم درباره جزئیات زورگیری به مأموران گفت: قصد خرید یک دستگاه موتورسیکت را داشتم و برای خرید با یکی از دوستانم به نام پدرام در جاده جدید ایران خودرو قرار گذاشتم؛ به همراه یاسر در محل قرار حاضر شدیم اما خبری از پدارم نشد تا اینکه حوالی ساعت 10 شب یک خودروی سمند با سه سرنشین سمت ما آمد، دو سرنشین این خودرو، پسر و یکی از آنها دختر جوانی بود، سرنشنین عقبی خودرو از ماشین پیاده و با چاقو به سمت خودروی ما حمله‌ور شد.

وی ادامه داد: قصد فرار با ماشینم را داشتیم اما به دلیل تاریکی هوا خودرو داخل چاله‌ای افتاد و خاموش شد، در این حین راننده خودروی سمند با آجر به سمت ما حمله‌ور شد و سرنشین دیگر این خودرو نیز با تهدید چاقو، پولها را از یاسر گرفت و بعد فرار کردند؛ دو پسر زورگیر پدرام و پویا نام دارند، پدرام از دوستانم بود و اکنون از آنها شکایت دارم.

یاسر نیز حرفهای میثم را تأیبد کرد و گفت: برای خرید موتورسیکلت به محل قرار رفتیم اما آن سه نفر به ما حمله کردند و 4 میلیون تومان پولی که همراه داشتیم را با تهدید چاقو سرقت کردند.

پس از ثبت شکایت سرقت و زورگیری، دستگیری سه زورگیر در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و 30 اردیبهشت پوریا دستگیر شد.

روز گذشته پوریا به دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد؛ وی با رد ادعای میثم، به علی وسیله ایرد موسی؛ بازپرس شعبه پنجم این دادسرا گفت: قرار بود میثم را برای خرید ماده مخدر "گل" با یک مواد فروش آشنا کنیم؛ روزی که قرار شد نزد موادفروش برویم، من، پرهام  و یکی از دوستانم به نام شهروز در داخل خودروی سمند بودیم، میثم و یاسر نیز داخل خودروی خودشان نشسته بودند، بین مسیر در یک مکان توقف کردیم که ناگهان میثم و یاسر وسایل پدرام را برداشتند و سوار بر خودروی خود شدند اما چون ماشینشان بنزین تمام کرده بود، نتوانستند فرار کنند و پدرام با آنها درگیر شد؛ ما از فرصت به دست آمده استفاده کردیم و 2 میلیون تومان پول میثم و یاسر که نزدمان بود را برداشتیم و فرار کردیم.

وی افزود: چند روز بعد از این اتفاق متوجه شکایت آنها شدیم که یک میلیون و 600 هزار تومان از پولشان را برگرداندیم و قرار شد شکایت خود را پس بگیرند، اما مجددا شکایت کردند.

پس از اظهارات پویا، وی به دستور بازپرس پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.