امام جمعه خمینی شهر گفت: نمایندگان مجلس دهم خود را درگیر مباحث سیاسی نکنند، هنر مجلس دهم ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال و اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است .

 هنر مجلس دهم ایجاد رونق اقتصادی،اشتغال و اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا 'آیت الله عباس رحیمی در خطبه های نماز جمعه خمینی شهر با اشاره به شروع فعالیت دهم اظهار کرد: نمایندگان مجلس دهم و دولت یازدهم برای حل مشکلات اقتصادی و فشاری زیادی به مردم وارد می شود چاره اندیشی کنند.
آیت الله رحیمی افزود: بیکاری، و رکود باعث خوابیدن عرصه کسب و کار در کشورشده است .
وی در ادامه سخنان خود انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری را نشانه حکایت از تفکر صحیح اعضاء مجلس خبرگان رهبری دانست و گفت هریک از اعضای مجلس خبرگان رهبری در مناطق خود نقش موثری دارند و به عنوان سربازان نظام محسوب می شوند و امیدواریم مجلس خبرگان رهبری اهداف مقام معظم رهبری را دنبال کند .
امام جمعه خمینی شهر اضافه کرد: امروز مسئله نفوذ از دغدغه های جدی مقام معظم رهبری است باید همه مسئولین نظام به دغدغه ایشان توجه داشته باشند. .
وی با تاکید براینکه یکی از اهداف نفوذ تاثیر گذاری بر دستگاه های اثر گذار نظام از جمله مجلس شورای اسلامی است ادامه داد: اهداف از نفوذ تغییر نظر و افکار عمومی مردم نسبت به نظام می باشد و دشمنان از طریق نفوذ قصد دارد محاسبات ومواضع مسئولان را تغییر دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.