پانزدهمین نمایشگاه سوغات نوروزی و صنایع دستی اصفهان از 6 لغایت 11 فروردین ماه 91 طی ساعات بازدید 16 الی 22 در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ( پل تاریخی شهرستان ) دایر خواهد شد.

سوغات استان های مختلف کشور در نمایشگاه اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، بیش از 120 مشارکت کننده از سراسر کشور و به خصوص از شهر هنر دوست اصفهان در فضایی بالغ بر 6500 متر مربع در این نمایشگاه حضور دارند تا مهمانان نوروزی این شهر تاریخی و همچنین همشهریان عزیز، در این ایام بتوانند از فضای هنرمندانه این نمایشگاه برای خرید و یا بازدید استفاده کنند.
برپایی سفره هفت سین هنرمندان اصفهان در ورودی نمایشگاه که ترکیبی از صنایع دستی مختلف اصفهان خواهد بود، فضاسازی و گل آرایی ویژه این نمایشگاه، اطلاع رسانی گسترده به مسافران از طریق تلفن های همراه و همچنین پخش تیزر های رادیویی و تلویزیونی، اعلام برپایی نمایشگاه در مبادی ورودی شهر از طریق نصب بنر، پلاکارد و توزیع تراکت، حضور هنرمندان رشته های مختلف صنایع دستی از استان های مختلف و نمایش سوغات استان ها از جمله تهران، گرگان، فارس و آذربایجان شرقی از ویژگی های این نمایشگاه است.
در حاشیه نمایشگاه نیز نمایش های مفرح و طنز توسط هنرمندان چیره دست اصفهانی اجرا می شود و همچنین تولید آثار هنری در فضای نمایشگاه توسط هنرمندان رشته های مختلف، شادابی و نشاط این نمایشگاه را صد چندان خواهد ساخت.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.