اداره اطلاعات رژیم صهیونیستی اقدام به آموزش مداحی به اعضاء‌ خود کرده است.

ماموران اطلاعاتی صهیونیستی برای چه "مداحی" می‌آموزند؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رژیم غاصب صهیونیستی که موجودیتش با جنایت و جنگ حفظ می شود خصلت های زیادی از بدی را در دنیای امروز به خود اختصاص داده که یکی از انها جاسوسی و تزریق طرح های کارشکنانه به دیگر کشورهاست.
جمهوری اسلامی ایران که همواره مواضع قاطعی را در قبال این رژیم خونخوار اتخاذ کرد به عنوان سدی در برابر نقشه های شوم این رزیم و جنایت های انان در منطقه است به همین جهت طبیعی است که آنها در برابر ایران بیکار ننشسته و سیاست هایی را از جمله نفوذ، جاسوسی و غیره را در پیش بگیرند.
اداره اطلاعات رژیم صهیونیستی مسئولیت سنگینی را در رابطه با موضوع اشاره شده دارد   روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اداره اطلاعات رژیم صهیونیستی اقدام به آموزش زبان فارسی به اعضاء‌ خود کرده است. 
موساد خطرناک‌تر است یا اداره اطلاعات رژیم صهیونیستی؟
سران رژیم صهیونیستی در کنار موساد ، یک واحد اطلاعات نظامی تأسیس کردند که به طور کامل ، زیر نظر ارتش اسرائیل فعالیت می کرد. این واحد سری کمتر نزد مردم عادی شناخته شده است ؛ اما دقیق ترین ، منضبط ترین و مرگبارترین واحد اطلاعاتی جهان است. اسرائیلی ها نیز تمایلی به شناساندن این واحد ندارند و حتی بسیاری از فعالیت های این واحد سری را به نام موساد منتشر می کنند.

موساد خطرناک‌تر است یا اداره اطلاعات رژیم صهیونیستی/ ماموران اطلاعاتی برای چه


پایان جنگ جهانی دوم ، ده ها هزار جاسوس و سرجاسوس و نظامیان اطلاعاتی را به خانه های خود بازگرداند. بخش بزرگی از این جاسوسان ، یهودی بودند که به دلیل انگیزه های نژادی علیه دولت آلمان نازی و ایتالیا فعالیت می کردند. آنها به کشورهای مطبوع خود بازنگشتند. بلکه به سراغ سرزمین موعودشان (اسرائیل) رفتند و کار تشکیل چند مجموعه بزرگ اطلاعاتی را پی گرفتند.
موساد معروف ترین سازمان اطلاعاتی آنها بود. آنها در کنار موساد ، یک واحد اطلاعات نظامی تأسیس کردند که به طور کامل ، زیر نظر ارتش اسرائیل فعالیت می کرد. این واحد سری کمتر نزد مردم عادی شناخته شده است ؛ اما دقیق ترین ، منضبط ترین و مرگبارترین واحد اطلاعاتی جهان است. اسرائیلی ها نیز تمایلی به شناساندن این واحد ندارند و حتی بسیاری از فعالیت های این واحد سری را به نام موساد منتشر می کنند.
سازمان امان در سال 1953 به وجود آمد و در آن زمان به سازمان اطلاعات "ممان" معروف بود و زیر نظر بخش عملیات نظامی ارتش اسراییل فعالیت می کرد. کلمه امان مشتق از عبارت عبری ‹‹اغاف مودیعین›› و معنی آن دفتر اطلاعات و امنیت است و مخصوص امنیت نیروهای مسلح و جمع‌آوری اطلاعات مهم نظامی و تاکتیکی و عملیاتی درباره نیروهای مسلح عربی و توان سیاسی و اقتصادی ـ که شاید بتوان برای کمک به نیروهای نظامی و پیشبرد اهداف در عملیات‌ها از آن استفاده کرد است.

مرگبارترین سازمان اطلاعاتی جهان که از موساد خطرناک‌تر است/ ماموران اطلاعاتی صهیونیستی برای چه



 

گردان اطلاعات کد و رمز " 8200"
این گردان  مسئول جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل و رمزگشایی است و بخشی از مسئولیت های اطلاعاتی را در سازمان اطلاعات ارتش اسراییل بر عهده دارد و به نام "واحد اصلی جمع آوری اطلاعات درسازمان اطلاعات " معروف است . در گذشته به این واحد، "واحد 515 " می گفتند و سپس به "واحد 848" معروف شد و بعد از "جنگ غفران" اسمش تغییر کرد و "واحد 8200 " نامیده شد و این واحد بزرگترین واحد اطلاعاتی ارتش اسراییل است و تامین کننده اطلاعات سایر واحد ها به شمار می رود و باید فرمانده این واحد دارای درجه سرتیپی باشد و باید شخصیتش ناشناس و سری باقی بماند.

مرگبارترین سازمان اطلاعاتی جهان که از موساد خطرناک‌تر است/ ماموران اطلاعاتی صهیونیستی برای چه


این واحد چندین مرکز استراق سمع دارد که معروف ترین آن ها در جبل الشیخ در شمال فلسطین واقع است و طبق اطلاعات منابع رسمی، مرکز فرماندهی این واحد در منطقه مرکزی قرار دارد . این واحد مانند سرویس های اطلاعاتی "ان اس آ" در آمریکاست به این تفاوت که این واحد در اسراییل وابسته به اطلاعات نظامی است ولی نظیر آمریکایی آن غیر نظامی و مستقل است. 
در مارس 2004 پس از جنگ عراق کمیته تحقیق سرویس های امنیتی گزارشی را منتشر کرد که در آن توصیه شده بود که این واحد از چارچوب سازمان اطلاعات نظامی خارج شود و به واحد اطلاعات ملی کد و رمز تغییر پیدا کند و به صورت غیرنظامی آن گونه که در آمریکا و دیگر کشورها رایج است؛ درآید . با این حال این توصیه بعدها عملی نشد . لازم به یاد آوری است که این واحد از ابزار تکنولوژی بسیار پیشرفته ای استفاده می کند.
ماموران اطلاعاتی صهیونیستی برای چه "مداحی" می‌آموزند؟
مدرسان زبان فارسی در این اداره، تلاش می‌کنند علاوه بر کلمات و اصطلاحات معمولی زبان فارسی، ضرب‌المثل‌ها و مطالب عامیانه را نیز به کارآموزان خود تدریس نمایند. 

مرگبارترین سازمان اطلاعاتی جهان که از موساد خطرناک‌تر است/ ماموران اطلاعاتی صهیونیستی برای چه


علاوه بر این، بخش‌هائی از آموزش زبان فارسی را تعلیم مداحی تشکیل می‌دهد. در کلاس درس زبان فارسی اداره اطلاعات رژیم صهیونیستی، پرچم جمهوری اسلامی ایران و چند عکس از سران نظام نصب شده است.
برای درک اینکه چرا این کار صورت میگیرد اشاره می کنیم به خاخام های جاسوس، موساد برای سهولت بسیاری از عملیات­‌های خود و بالاخص کنترل جامعه­ اسراییل، خاخام­‌ها و بخصوص جوانترین­ آنها را به استخدام در می‌آورد. خاخام­‌ها طی دوره­‌های اموزشی، چگونگی همکاری با مامورین این سازمان را فراگرفته و در اعیاد مذهبی یهود همچون "عید سبت" و "عید کوشر" اعمال می­‌کنند. این حقیقت، توسط یکی از مامورین موساد که خواسته نامش فاش نگردد با خبرنگار روزنامه­ اسراییلی معاریو در میان گذاشته شده است.
به طور کلی سازمان های اطلاعاتی و جاسوسی اسرائیل همواره با اهدف مختلفی سعی در تبلیغات و عملیات دروغین علیه جمهوری اسلامی ایران داشتند و همواره سعی داشتند تا با اینگونه اقدامات خود را در سطح جهان معرفی کنند و باید گفت بزرگ نمایی از اقدامات سازمان های جاسوسی اسرائیل توسط برخی کشورها و در صدر انها امریکا عملا برای سرپوش گذاشتن بر شکست های این سازمان های جاسوسی است.
نگاهی بر پرونده فعالیت سازمان های جاسوسی رژیم صهیونیستی در ایران نشان می دهد که تمرکز انها بر سه حوزه جمع اوری اطلاعات، ترور اشخاص و ایجاد نزاع قومی و مذهبی است، این سازمان مخوف علی رقم شکست های فراوان در پیش برد اهداف مشترک خود با امریکا قطعا در مسئله نفوذ امریکایی نیز دست خواهد داشت اما باید اشاره شود که ناکامی های این سرویس تروریستی بیانگر ضعف و ناتوانی آن در مکقابله با سربازان گم نام کشورمان است و هر چقدر هم در این زمینه دست و پا بزنند ما با یک جمله کار را تمام خواهیم کرد؛ 
" و مکرو و مکرالله والله خیر الماکرین"

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حزب الله IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    درود بر سربازان گمنام ایران