سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: هیچ کس نایب قهرمانی را به یاد نخواهد آورد.

اظهار نظر سیمئونه بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان

اتلتیکو مادرید دربی مادرید را در شهر میلان واگذار کرد تا دستش همچنان از قهرمانی در اروپا کوتاه بماند. دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی پس از بازی به خبرنگاران گفت: باختن دو فینال لیگ قهرمانان اروپا در سه سال اخیر، یک شکست محسوب می شود. کسی نایب قهرمانان را به خاطر نمی سپارد. چیزی که بیشتر از همه آزارم می دهد دیدن هوادارانی است که هزینه کردند به اینجا بیایند و بردن ما را ببینند. نتوانستیم چیزی که آنها می خواستند را بدهیم و حالا این مسئله بیشتر از همه ناراحتم می کند.

سرمربی آرژانتینی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: می خواهم به رئال مادرید تبریک بگویم. آنها دوباره از ما بهتر بودند، البته این بار در ضربات پنالتی. بازی را بد شروع کردیم و بعد از ۲۵ دقیقه بهتر شدیم. در نیمه دوم در همان ابتدا شانس به تساوی کشاندن بازی را بدست آوردیم اما استفاده نکردیم. آنها می توانستند بازی را ۲-۰ کنند اما ما خیلی سریع گل مساوی را زدیم. پس از آن، بازی خیلی تاکتیکی شد و دو تیم کاملا خسته شدند. در فوتبال، تیمی که می برد، شایسته آن است و هیچ عذر و بهانه ای وجود ندارد.

سیمئونه همچنین به گونه ای صحبت کرد که بحث پایان حضورش در اتلتیکو مادرید را پررنگ تر کرد. وی در مورد  این سوال که آیا به کار در اتلتیکو مادرید ادامه می دهد گفت: آیا این پایان این دوره بود؟ باید فکر کنم. در مورد آینده باید فکر کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.