قدس ‌آنلاین- تبریز: عضو هیئت رییسه UCLG MEWA از برگزاری سومین نشست کمیته محیط زیستی این سازمان در تبریز در سال ۲۰۱۸ میلادی خبر داد.

تبریز؛ میزبان سومین نشست کمیته زیست‌محیطی سازمان UCLG MEWA در سال ۲۰۱۸ میلادی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی، با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: با در نظر داشتن نقش مهمی که حکومت‌های محلی در ارتقای کیفیت زندگی دارند، دومین نشست کمیته محیط زیست UCLG MEWA با طرح و بررسی مسایل مهم و عملیاتی پیگیری می شود.

نماینده شهرداران کشورمان اضافه کرد: تصویب انتخاب تبریز به عنوان میزبان سومین نشست کمیته محیط زیست UCLG MEWA در سال 2018 میلادی، از جمله موضوعات مهم نشست  استانبول است که همزمان با پایتختی گردشگری تبریز مورد توجه محافل بین المللی خواهد بود.

دکتر نجفی با بیان این‌که تبریز در ادامه دستاوردهای مهم بین‌المللی، در سال 2018 میزبانی یکی از مهم‌ترین رویدادهای زیست‌محیطی خاورمیانه را عهده‌دار خواهد بود، خاطرنشان کرد: نشست تبریز با حضور 300 کلان شهر مهم خاورمیانه، قطعاً در سطح ملی و بین‌المللی اثرگذار بوده و نتایج آن، به عنوان معیار مهم شاخص‌های زیست‌محیطی تلقی خواهد شد.

یادآور می‌شود دکتر صادق نجفی، شهردار تبریز و نماینده شهرداران کشورمان، ماه گذشته طی انتخابات سازمانی، به عنوان عضو هیئت رییسه سازمان شهرهای متحد و حکومت‌های محلی منطقه غرب آسیا و خاورمیانه (UCLG MEWA)انتخاب شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.