قدس آنلاین: مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان اظهار کرد: دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی از تاریخ ۲۹ تیر تا یکم مرداد در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار می شود.

تشکیل پاویون کشور ایتالیا در نمایشگاه ماشین آلات و تولیدات فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، رسول محققیان اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه، علاوه بر حضور بیش از 70 مشارکت کننده داخلی از استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، اردبیل، یزد، آذربایجان شرقی و هرمزگان، استقرار پاویون کشور ایتالیا با همکاری بخش بازرگانی سفارت ایتالیا در تهران (ICE) نیز برنامه ریزی شده است.

وی افزود: شرکت های ایتالیایی در قالب این پاویون در فضایی به مساحت 220 مترمربع به ارایه آخرین تکنولوژی ها و دستاوردهای این کشور در صنعت ماشین آلات ساخت طلا و جواهر می پردازند. 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به این که استقرار پاویون کشور ایتالیا به عنوان یکی از کشورهای مطرح در این حوزه، برای اولین بار اتفاق افتاده است، ادامه داد: اکثر مشارکت کنندگان داخلی نمایشگاه امسال نیز، از مطرح ترین فعالان و سازندگان ماشین آلات و ابزار تولید فلزات گرانبها در سطح کشور به شمار می روند که در فضایی به مساحت 9000 متر مربع به نمایش توانمندی های خود خواهند پرداخت. 

وی، ارتقای سطح تکنولوژی و فناوری های این صنعت، نمایش آخرین محصولات و خدمات، افزایش انگیزه تولیدکنندگان داخلی و ارتقای کیفی محصولات و خدمات آن ها را از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه پر سابقه عنوان کرد.

به گفته وی، اطلاع رسانی از طریق نشریات تخصصی، بانک اطلاعات انجمن ها، اتحادیه ها و تشکل ها، اطلاع رسانی از طریق رسانه ها، تبلیغات شهری و صدا و سیما از جمله مهم ترین فعالیت های انجام شده در راستای اطلاع رسانی این نمایشگاه بوده است.

متخصصان و دست اندرکاران حوزه ساخت و تولید فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی می توانند از ساعات 16 تا 22 تاریخ مذکور از دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی اصفهان بازدید کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.