رئیس روابط عمومي و امور بين الملل سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي گفت: نمايشگاهي از کتابهای چاپی، عكس‌ها، تمبرها و روزنامه‌های مرتبط با رحلت حضرت امام خمینی (ره) از تاريخ ۱۲ تا ۱۵ خردادماه سال جاري در محل تالار ورودی كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي برگزار می‌شود.

          برپایی نمايشگاه کتابهای چاپی، عكس‌ها، تمبرها و روزنامه‌ها با موضوع امام خمینی(ره) دركتابخانه آستان قدس رضوي

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي، رئيس روابط عمومي و امور بين الملل سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي، با بيان اين مطلب گفت: در اين نمايشگاه كه به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام(ره) برگزار شده، مجموعه ارزشمندي از کتابهای چاپی كمياب وناياب با موضوع حضرت امام خمینی (ره) كه توسط مراكز فرهنگي، پژوهشي، نويسندگان، محققان و پژوهشگران چاپ و منتشر شده در معرض دید عموم قرار گرفته است. محمد جواد قوی خاطرنشان کرد: عدل الهی از دیدگاه امام خمینی(ره)، نبوت از دیدگاه امام خمینی(ره)، شرحی بر وصیت نامه سیاسی، الهی امام خمینی(ره)، سیمای امام خمینی، تحولات اجتماعی و انقلاب اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره)، آزادی و دمکراسی در اندیشه امام خمینی(ره)  و امام خمینی(ره)  از نگاه نخبگان جهان برخی از عناوین کتابهای این نمایشگاه می باشد. در بخشي دیگری از اين نمایشگاه عكس‌هاي هنري بسيار نفيسي از برگزاری  مراسم رحلت حضرت امام خمینی (ره) ،  برگزاری مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم و دورنمای گنبد و گلدسته های حرم امام خمینی(ره) درمعرض نمایش عموم قرار گرفته است. وی با بیان اینکه در این نمایشگاه گنجینه ارزشمندی از تمبرهای منتشر شده با موضوع حضرت امام خمینی(ره) در معرض دید عموم قرار گرفته است افزود: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی با گنجینه منحصر به فردی از کتب خطی، اسناد تاریخی، عکس‌های قدیمی و مطبوعات ادواری  به مناسبت‌های مختلف اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی می‌کند که مورد توجه بسیاری از محققان و علاقه مندان قرار دارد.
گفتني است نمايشگاه کتابهای چاپی، عكس‌ها، تمبرها و روزنامه‌های مرتبط با رحلت حضرت امام خمینی (ره) از تاريخ 12 تا 15 خردادماه از ساعت 30/8  تا 19  درمحل تالار ورودی كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي پذيراي عموم علاقه‌مندان مي‌باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.