۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 387329

دروازه بان تیم فوتبال یوونتوس روزی که قهرمانی جهان را جشن گرفت با روز ازدواجش مقایسه کرد.

مقابسه قهرمانی جهان با روز ازدواج توسط بوفون

به گزارش قدس آنلاین، سنگربان باتجربه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا ،پس از اعلام لیست نهایی این تیم برای یورو ۲۰۱۶ در گفتگو با رای اسپورت درباره این رقابتها عنوان کرد: ما مسئولیت بزرگی به عنوان نمایندگی از کشورمان داریم، کشوری که شور و اشتیاق زیادی برای فوتبال دارد و با آن حتی زندگی می کند. اکنون ما در بهترین دوران خودمان قرار نداریم، امّا وقتی کسی از شما انتظاری ندارد، شما می توانید بیشتر از چیزی که فکرش را می کردید موفق شوید و مردم را شگفت زده کنید.

وی افزود: جام جهانی بزرگترین رویای هر بازیکنی است، مشخصاً بالای سر بردن جام جهانی در برلین، حتی با روز عروسی شما و یا روز تولد فرزندان قابل مقایسه است، امّا در سطح فوتبال حرفه ای، هیچ موفقیتی با فتح جام جهانی قابل مقایسه نیست. 

بوفون درباره پوشیدن پیراهن سوپرمن در زمان حضورش در پارما، گفت: آن زمان احساس یک قهرمان را داشتم، چرا که جوان بودم. اکنون احساس یک فرد باتجربه را دارم. به نظرم مهم ترین چیزی که در زندگی باید به آن برسید، تعادل است، تعادل در کنار آگاهی از نقاط ضعف و قوت خود. من از یک خانواده ورزشی به فوتبال آمده ام و آخرین کسی خواهم بود که نماینده کشورم خواهم بود، امّا کاملاً برای این وظیفه آماده ام. 

بوفون درباره اینکه در پلی آف جام جهانی ۱۹۹۸ در دیدار مقابل روسیه پس از مصدومیت پالیوکا، راهی مسابقه شد و اولین بازی ملی اش را تجربه کرد، گفت: گر یک بازی باشدکه من دوست نداشتم در آن بازی کنم، این همان بازی است. شرایط افتضاح بود و تنش در زمین بالا گرفته بود، بازی مهمی برای صعود ما به جام جهانی بود. فقط عجله داشتم بازی زودتر تمام شود. شانس می تواند چه حالا و چه همان موقع به شما کمک کند، امّا ذهنیت در فوتبال بسیار ضروری است. این را کاملاً برای خودم فهمیده ام، اگر به زمین مسابقه بروم  و خیلی شور و هیجان داشته باشم، نتیجه مشخصی می گیرم، اگر خیلی راحت باشم، موفق نمی شوم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.