MSI از چند لپ تاپ گیمینگ به نام های GT۸۳ Titan SLI و GT۷۳ Titan SLI پرده برداشت که هر دو از سیستم عامل ویندوز ۱۰ و کارت گرافیک قدرتمند GeForce GTX۹۸۰M بهره می برند

 MSI از لپ‌تاپ‌های گیمینگ با قابلیت پشتیبانی از فناوری واقعیت مجازی رونمایی کرد+تصاویر

اولین روز رسمی نمایشگاه کامپیوتکس امسال به رونمایی از آخرین لپ تاپ های کمپانی های بزرگ دنیا اختصاص داشت و گزینه های متعددی پیش روی علاقه مندان به این حوزه قرار گرفت.

 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، علاوه بر لپ تاپ های هیبریدی کمپانی دل که در اندازه های مختلف رونمایی شدند، کمپانی MSI نیز که یکی از بازیگران اصلی بازار لپ تاپ ها محسوب می شود، از چند لپ تاپ گیمینگ به نام های GT83 Titan SLI و GT73 Titan SLI پرده برداشت که هر دو از سیستم عامل ویندوز 10 و کارت گرافیک قدرتمند GeForce GTX980M بهره می برند.

به لطف این کارت گرافیک، این دو محصول می توانند به خوبی از فناوری واقعیت مجازی که سخت افزاری قدرتمند را برای اجرا می طلبد، پشتیبانی کنند و می توانند به صورت عمیق کاربر را مسافر دنیای فراتر از دنیای واقعی کنند.

مدل GT73 Titan SLI که در نوع خود به عنوان سبک ترین لپ تاپ سری SLI محسوب می شود از کارت گرافیک دوگانه GTX980M SLI برخوردار است و از قابلیت پشتیبانی از کارت گرافیک GTX980 نیز بهره می برد. بدین ترتیب، این ویژگی لپ تاپ MSI را به محصولی ایده آل برای آن هایی تبدیل می کند که به دنبال اجرای بازی با کیفیت 4K در حالت Surround Mode یعنی با سه مانیتور هستند.

قرار است عرضه لپ تاپ GT73 Titan SLI و GT83 Titan SLI از ماه آگوست و به ترتیب با قیمت 2500 و 4500 دلار آغاز شود.

همچنین این شرکت با همکاری کمپانی مایکروسافت از لپ تاپی باریک و سبک به نام GS63 Stealth Pro رونمایی کرد که علی رغم طراحی نازک خود، از قدرت سخت افزاری بالایی برخوردار است و یکی از بهترین های گیمینگ به شمار می رود.

msi

 

سیستم Cooler Boost Trinity تعبیه شده در این لپ تاپ از 5 لوله حرارتی و فن های ارتقا یافته WhirlWind برخوردار است که می توانند در کنار هم، گرمای سیستم را با کمترین سر و صدا بکاهند و همواره دستگاه را خنک نگه دارند.

همچنین، ماژول های حرارتی دوگانه این لپ تاپ نیز به عملکرد بهتر پردازنده Core i7 6700HQ و کارت گرافیک GeForce GTX970M کمک خواهند کرد. قیمت این لپ تاپ برابر با 1200 دلار تعیین شده است.

و در نهایت، لپ تاپ گیمینگ GS73 کمپانی MSI که از ویژگی هایی همچون کارت گرافیک GTX 970M و سیستم خنک کننده Cooler Boost Trinity برخوردار است. وزن این دستگاه به 5 کیلوگرم می رسد و به کیبورد ویژه گیمینگ SteelSeries و نرم افزار SteelSeries Engine 3 مجهز شده است.

همچنین، نمایشگر True Color این لپ تاپ می تواند تصاویری با وضوح رنگ بالا را برای کاربران به ارمغان آورد. ناگفته نماند که از سیستم Nahimic 2.0 برای خروجی صدای با کیفیت بالا در این لپ تاپ استفاده شده است.
این لپ تاپ با قیمت 1700 دلار روانه بازار خواهد شد.

 

msi

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.