شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: یکی از ابعاد خطرناک نفوذ که حیات انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند انحراف از راه امام‌خمینی(ره) است.

بزرگ‌ترین خطر نفوذ تحریف شخصیت امام‌خمینی(ره)

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، بر استمرار حرکت در مسیر تحقق «تمدن نوین اسلامی» به‌عنوان بزرگ‌ترین هدف انقلاب اسلامی تأکید کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: نیمه خرداد بهترین فرصت برای بازخوانی ابعاد شخصیات امام خمینی (ره)، برای همه دوستداران رهبر کبیر دوران معاصر است.ملت بزرگ ایران تحت زعامت و رهبری امام خمینی «ره» با سربلندی و سرافرازی، امروز توانسته به الگوی همه ملتهای آزاده جهان تبدیل شود.

در این بیاینه تاکید شده است: گسترش مراکز آموزشی دانشگاهی و حوزوی به‌عنوان اصلی‌ترین کانون‌های تولید و ترویج  " علم تمدن ساز " و تربیت میلیونها جوان متعهد و متخصص در رشته‌های گوناگون علمی، از نقاط درخشان در تاریخ حیات نوین ملت ایران در سال‌های پس از انقلاب اسلامی است.

شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه این بیانیه یادآور شده است: دشمن از روی استیصال به نفوذ روی آورده و یکی از ابعاد خطرناک نفوذ که حیات معنوی انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، خطر انحراف از راه و آرمان امام خمینی «ره» و تحریف شخصیت آن بزرگوار است.بهترین را برای جلوگیری از تحریف شخصیت امام خمینی (ره) برنامه‌ریزی در همه ابعاد به‌ویژه در بعد فرهنگی برای نشان دادن ابعاد شخصیتی معظم له در همه شئون جامعه اسلامی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.