۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
کد خبر: 387896

ستاره پیشین فوتبال جهان به عالم سینما وارد خواهد شد.

رونالدینیو بازیگر سینما می شود

به گزارش قدس آنلاین، رونالدینیو به دنیای سینما آمد. این بازیکن ۳۶ ساله و برزیلی، آخرین بار در سال ۲۰۱۵ و برای تیم فلومیننزه به صورت حرفه ای به میدان رفت و به نظر می رسد حرفه بعدی خودش را پیدا کرده است: دنیای بازیگری!

این اسطوره برزیلی به تیم بازیگران فیلم "Kickboxer: Retaliation" اضافه شده و قرار است در سری دوم این فیلم که مجموعه ای سه گانه دارد، ایفای نقش کند. اولین فیلم این سه گانه در سال ۱۹۸۹ ساخته شده است. شاعر فوتبال در این فیلم نقش شخصی را ایفا خواهد کرد که در زدن "ضربات و هنر های رزمی" تخصص دارد و به شخصیت "موسی" در این فیلم، برای "بهبود ضربات مرگبارش" کمک خواهد کرد.

در این فیلم اشخاص دیگری از جمله ژان کلود ون دم، اسطوره بوکس، مایک تایسون و یک قهرمان UFC ایفای نقش خواهند کرد. به گزارش FoxSports، تهیه کننده این فیلم اعتراف کرده است، اضافه کردن رونالدینیو به تیم بازیگری این فیلم از لحاظ اقتصادی به سود فیلم رقم می خورد.

علاوه بر کاریزما و شخصیت رونالدینیو، او توجه ۶۶ میلیون هواداری که در شبکه های اجتماعی در سراسر جهان دارد را به این فیلم معطوف خواهد کرد. این عدد یک عنصری است که بسیاری از ستاره های دنیای سینما نمی توانند چنین چیزی را به فیلم اضافه کنند. زمانی که ما این فیلم را در بازار عرضه خواهیم کرد، این عدد برای ما بسیار ارزشمند خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.