امام جمعه موقت تهران گفت: کسانی که دم از امام می زنند اما از مقام معظم رهبری بریده اند واقفیه مدرن هستند، عشق به امام راحل و همراهی با مقام معظم رهبری جدایی ناپذیر هستند.

سیداحمد خاتمی: دوقطبی کردن جامعه یعنی کسانی فکر کنند به جز رهبری شخص دیگری حرف آخر را بزند
به گزارش قدس آنلاین به نقل از انتخاب ، امام جمعه موقت تهران گفت: کسانی که دم از امام می زنند اما از مقام معظم رهبری بریده اند واقفیه مدرن هستند، عشق به امام راحل و همراهی با مقام معظم رهبری جدایی ناپذیر هستند.

آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به شاخصه ها واصول حضرت امام خمینی(ره) گفت: تجلیل و تکریم از امام تجلیل و تکریم ارزش های اسلام و ارزش های انقلاب است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سخنی از حضرت امام درباره صدور انقلاب، اظهار داشت: امام فرمودند ما انقلاب را به جهان صادر می کنیم، بیگانگان صدور انقلاب را نادرست تفسیر کردند و گفتند که نیرو و سلاح می فرستیم که نادرست بود، تفسیر درست این است که ما پیام انقلاب را به جهان به وسیله تفکر صادر می کنیم و به بحمدالله صادر شد.
وی ادامه داد: حق امام بر ایران اسلامی این است که سه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با رهبری امام راحل عظیم الشأن تحقق پیدا کرد، زبان از بیان خدمات ارزشمندی که امام در عرصه های گوناگون به جامعه عرضه کردند عاجز است.
وی با اشاره به رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای انتخابی است که هرچه زمان می گذرد درستی آن بیشتر آشکار می شود، حقیقتا رهبر معظم انقلاب اسلامی خط امام راحل عظیم الشأن را ادامه دادند و با صلابت دوره امام انقلاب بزرگ اسلامی را هدایت کردند.
عضو شورای عالی حوزه های علمیه با تأکید بر این که تفسیر درست خط امام را باید از رهبر معظم انقلاب گرفت، خاطرنشان کرد: ایشان هستند که راهبردها و تاکتیک های امام راحل را درست شناخته و اجرا کردند، بی تردید امروز ولایتمداری تحقق پیروی از امام راحل عظیم الشأن است که فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند.
دو قطبی کردن جامعه خیانتی بزرگ به نظام است/ در کشور یک رهبر وجود دارد
آیت الله خاتمی دو قطبی کردن جامعه را خیانتی بزرگ به نظام دانست و گفت: دوقطبی کردن به این معنا است که کسانی فکر کنند به جز مقام معظم رهبری شخص دیگری است که حرف آخر را بزند.
وی افزود: حقیقت این است که در کشور یک رهبر وجود دارد و اوست که حرف آخر را می زند و کلام او فصل الخطاب است، خوشبختانه این سخن مردم و مسؤولان نظام اسلامی است، باید توجه داشت این روش استکبار است که می خواهد جامعه را گروه گروه کند.
دلسوزان انقلاب خطر دو قطبی شدن جامعه را درک کنند
عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تمام دلسوزان انقلاب باید خطر دو قطبی شدن جامعه را درک کنند، اظهار داشت: برای مواجهه با این خطر همه باید بر این نکته تأکید کنند که فصل الخطاب رهنمودهای ولایت است و در عمل همراهی با رهبر معظم انقلاب را نشان دهند، در یک کلمه امروز تجلیل از امام راحل عظیم الشأن تجلیل از مقام معظم رهبری است و این دو را نمی توان جدای از یکدیگر دید.
وی ادامه داد: کسانی که دم از امام می زنند اما از مقام معظم رهبری بریده اند واقفیه مدرن هستند، عشق به امام راحل و همراهی با مقام معظم رهبری جدایی ناپذیر هستند، کسانی که امام را تنها در یک جریان خلاصه می کنند خیانت به امام می کنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: همچنین کسانی که مقام معظم رهبری را نیز تنها در یک جریان و یک جناح قرار می دهند تحقیقا واقع را ندیده اند، هم امام و هم مقام معظم رهبری پدر همه جناح ها و جریان های همسوی نظام اسلامی هست

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.