نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی کشور را از تنشهای اقتصادی بیرونی دور می‌کند، گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی و آسیبهای اجتماعی در صدر برنامه‌های مجلس دهم قرار گیرد.

توجه به اقتصاد مقاومتی و آسیبهای اجتماعی در صدر برنامه‌های مجلس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی توجه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی و رفع آسیبهای اجتماعی را در صدر برنامه‌های مجلس دهم دانست و گفت: اینها موضوعاتی است که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته که باید نمایندگان مجلس دهم به آن توجه داشته و در صدر برنامه‌هایشان قرار دهند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی، مقاوم شدن در برابر تهدیدات خارجی، تحریمها و راهکار مقابله با بحرانهای اقتصادی است که در اجرای آن باید این اصل کلی مدنظر مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس قرار گیرد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه مسئولان اجرایی برای تحقق شاخصهای اقتصاد مقاومتی شعار ندهند، افزود: اگر قرار است اقتصاد ما درون‌زا باشد و از پتانسیل و توانمندیهای درونی کشور بهره‌برداری کنیم، می‌بایست اقدامات عملی در جهت اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام موسوی‌لارگانی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی با حرف و شعار محقق نخواهد شد، اظهارکرد: به همین دلیل باید تمامی امکانات دستگاه‌ها، دولت و قانونگذاران در مجلس شورای اسلامی در تحقق این سیاستها بسیج شود تا اقتصاد مقاومتی به‌ معنی واقعی تحقق یابد.

وی در پایان، سیاستهای اقتصاد مقاومتی را موجب کاهش تنش‌ و تکانه‌‌های اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی کشور را از تنشهای اقتصادی بیرونی دور می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.