۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
کد خبر: 388293

در پی حملات امروز گروه‌های تروریستی به محله الشیخ مقصود در حلب واقع در شمال سوریه تاکنون ۴۰ نفر شهید و حدود ۱۰۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

شنبه خونین حلب + ۴۰ شهید و ۱۰۰ زخمی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، مرکز روسی هماهنگی آشتی و رصد نقض آتش بس در سوریه  اعلام کرد که در پی حملات امروز گروه‌های تروریستی به محله الشیخ مقصود در حلب واقع در شمال سوریه تاکنون 40 نفر شهید و حدود 100 تن نیز زخمی شده اند.

سخنگوی مرکز روسی هماهنگی آشتی و رصد نقض آتش بس در سوریه امروز شنبه گفت که تروریستهای جبهه النصره و داعش مواضع ارتش سوریه و مناطق مسکونی در شهر حلب و حومه آن را بمباران کردند.

وی افزود که تروریستهای داعشی و جبهه النصره طی چند روز گذشته محلات الشیخ مقصود و الزهراء در شهر حلب و روستای حندرات را هدف حملات توپخانه ای خود قرار داده اند.

مسکو و اشنگتن در تاریخ 22 فوریه گذشته بر سر آتش بس بین ارتش سوریه و افراد مسلح به توافق رسیدند و این آتش بس از 27 فوریه گذشته آغاز شد. اما گروه‌های تروریستی بارها این آتش بس را نقض کرده و محلات مسکونی را هدف حملات شدید موشکی و خمپاره ای و توپخانه ای خود قرار داده اند.

بر اساس بیانیه مشترک روسیه و آمریکا این آتش بس شامل دو گروه تروریستی داعش و جبهه النصره و دیگر گروههای تروریستی که شورای امنیت سازمان ملل آنها را در فهرست سازمانهای تروریستی قرار داده نمی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.