قدس آنلاین / ساری/ حسین احمدی : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از توزیع فراخوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ ای به امام رضا (ع) بین ۴۰۰ هزار دانش‌آموز خبر داد.

توزیع فراخوان جشنواره نامه ای به امام رضا بین ۴۰۰هزار دانش آموز

احد جاودانی با اشاره به انتشار فراخوان در سه بخش اصلی و دو بخش ویژه افزود: قبل از فراخوان، جلسات مختلفی با صاحبان امر، نهادهای مرتبط انجام و اتاق فکر با همکاری افراد صاحب‌نظر در خصوص نحوه تنظیم فراخوان، بررسی آثار و اهدای جوایز باهدف گسترش فرهنگ منور و کمال آفرین رضوی تشکیل‌ گردید.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از فراخوان جشنواره اظهار داشت: فراخوان در بین مسافران نوروزی از طریق کمپ‌های هلال‌احمر، در بین حوزه‌های علمیه در بخش حدیث رضوی از طریق خانه‌های هلال و مراکز مختلف فرهنگی مساجد و در بین ۴۰۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی از طریق آموزش‌ و پرورش توزیع شد.

دبیرشورای فرهنگ عمومی مازندران اضافه نمود: تغییرات یازدهمین دوره جشنواره نامه‌ای به امام رضا )ع) در شکل فراخوان، محتوای احادیث و سبک زندگی در راستای شعار امسال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» ویژه و خاص است.

جاودانی همچنین از توزیع ۲۰ هزار فراخوان در بین معتکفین خبر داد و یادآور شد: در این دوره همکاری ویژه‌ای با روابط عمومی، سرپرستی و معاونت سازمان تبلیغات آستان قدس رضوی، سازمان ارتباطات کشور، نمایندگی و معاونت امور خارجه برای بهتر برگزار شدن جشنواره صورت گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.