قدس آنلاین: هیأتی از نمایندگان آستان قدس رضوی با حضور در منزل جنگلبان شرکت کشاورزی و عمران جنگل‌های قدس رضوی که در درگیری با قاچاقچیان چوب، جان خود را از دست داد، با خانواده وی ابراز همدردی کردند.

تقدیرآستان قدس رضوی  از خانواده جنگلبان فداکار

چندی پیش فضل‌الله علی پور، جنگلبان متعهد و فداکار شرکت کشاورزی و عمران جنگل‌های قدس رضوی، اهل روستای آهو دشت چمستان، طی درگیری با قاچاقچیان چوب در جنگل‌های هیرکانی ساری جان خود را از دست داد.
به دنبال این حادثه، جمعی از مسؤولان اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی به منظور همدردی با خانواده این مرحوم و شرکت در مراسم ختم وی، عازم روستای آهودشت چمستان نور شدند و ضمن ابلاغ پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی، همدردی خود را با خانواده علی پور اعلام کردند.
هدایایی نیز از سوی آستان قدس رضوی به خانواده این جنگلبان فداکار اهدا شد.
 خانواده داغدار این مرحوم، حضور و دلجویی مسؤولان آستان قدس رضوی را امری خداپسندانه دانستند و از توجه این نهاد مقدس، قدردانی و تشکر کردند.
خانواده مرحوم فضل الله علی پور همچنین خواستار تسریع در روند اجرایی این پرونده از سوی مسؤولان مربوط شدند.
بر پایه این گزارش، جنگلبانان به اطلاعاتی دست یافته بودند که نشان می‌داد قاچاقچیان مقدار زیادی چوب را از جنگل‌های سالده سرقت کرده‌اند و قصد دارند در ساعت‌های اولیه بامداد بار چوب را از جنگل خارج کنند، به همین دلیل گروهی از جنگلبانان مسیر خروجی جنگل را مسدود کردند، اما قاچاقچیان به سوی آن‌ها شلیک کردند و در این درگیری مسلحانه یکی از جنگلبانان فداکار آستان قدس رضوی به نام فضل‌الله علی‌پور - ۴۳ ساله - بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.