رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: به منظور افزایش توان مددکاران سازمان بهزیستی، مقرر شده پیش نویس طرح مداخله در خودکشی ویژه نیروهای اورژانس اجتماعی تدوین و نهایی شود.

تسهیلات بهزیستی برای کودکان مبتلا به اوتیسم/ پیش نویس طرح مداخله در خودکشی نهایی می شود

به گزارش قدس آنلاین،انوشیروان محسنی بندپی در گفت و گو بامیزان گفت: بررسی عملکرد مددکاران سازمان بهزیستی کشور در اورژانس اجتماعی نشان می دهد که سال گذشته این نیروها موفق شده اند در موارد زیادی جلو خودکشی افراد را بگیرند.
وی افزود: قرار است پیش نویسی تهیه شود و بر اساس آن نحوه چگونگی مداخلات معمول و مجاز مددکاران اورژانس اجتماعی در مواقع خاص مشخص شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به معرفی شماره تلفن 123 به مردم کشور خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر تلاش شده شماره تلفن 123 که متعلق به اورژانس اجتماعی است به مردم شناسانده شده و شاید به همین خاطر باشد که مددکاران ما سال گذشته توانسته اند جلو 4500 مورد خودکشی را بگیرند.
محسنی بند پی در خصوص خدمات ارائه شده از سوی سازمان بهزیستی به کودکان مبتلا به بیماری اوتیسم اظهارکرد: تمام تلاش ما این است که کودکان مبتلا به اوتیسم در دورن خانواده های خود نگهداری شوند و برای جلوگیری از این اتفاق که خانواده ای کودک خود را رها کند، خدماتی را به این خانواده ها ارائه می دهیم.
وی از اعزام مراقب به خانه های کودکان مبتلا به بیماری اوتیسم خبرداد و اذعان کرد: اگر خانواده ای که دارای کودک مبتلا به بیماری اوتسیم است درخواست کمک کند، برای نگهداری از کودک مبتلا به این بیماری نیرو به محل زندگی فرد اعزام می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.