نماینده مردم تهران در واکنش به اظهارات وزیر صنعت گفت: شرمندگی وزیر صنعت از بیکاری جوانان باید بیشتر از این ها باشد.

شرمندگی وزیر صنعت از بیکاری جوانان باید بیشتر از این ها باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران طی اخطاری با استناد به اصل 67 قانون اساسی گفت: طبق این اصل ما سوگند یاد کرده‌ایم که به حقوق ملت پایبند باشیم.

نماینده مردم تهران در ادامه در واکنش به اظهارات وزیر صنعت درباره مسائل اقتصادی کشور گفت: خدا وکیلی برخی از وزرا فکر می‌کنند که شاگرد مدرسه‌ای گیر آوردند و بحث‌هایی که در روزنامه‌ها مطرح می‌شود را در مجلس مطرح می‌کنند.

کواکبیان در ادامه خطاب به لاریجانی گفت:‌ بنده خواهش می‌کنم واقعا اگر قرار است کاری برای مردم انجام شود حداقل دستور بفرمایید این گونه جلسات غیرعلنی برگزار شود.

عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری درباره شرمندگی از بیکاری جوانان، گفت: بنده معتقدم واقعا وزیر صنعت باید بیشتر در این موضوع شرمنده باشد چرا که ایشان در خلال اظهارات خود هیچ اشاره‌ای درباره راهکارهای برطرف ساختن اشتغال جوانان نداشته‌اند، واقعا حرمت امامزاده را باید متولی آن نگه دارد.

لاریجانی در ادامه در واکنش به تذکر کواکبیان گفت: به هر حال شما تذکر خود را عنوان کردید ولی انصافا اگر حرف‌های آقای نعمت‌زاده را گوش می‌دادید ایشان روشن حرف زدند؛ مثلا آقای وزیر گفتند که پروژه نخستمان در سال 95 راه اندازی 750 واحد تولیدی در کشور، البته شما ممکن است بگویید این موضوع از وزارتخانه برنمی‌آید. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.