قدس آنلاین-اراک-الهه موحد:بهروز رفیعی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آمادگی بهزیستی استان مرکزی به منظور استقبال از این ماه پرفیض اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ایجاد فرصت به منظوراجرای برنامه‌های مطلوب فرهنگی در حوزه‌های مختلف با تلاش جمعی و فضای معطر و نورانی این ماه پرفیض را بهاری برای اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های بهزیستی قرار می‌دهیم.

ماه مبارک رمضان فرصتی برای اجرای برنامه ها وفعالیت های  بهزیستی

وی افزود: استفاده از ابزارها و شیوه‌های نوین به منظور ترویج خیر جمعی که منجر به مشارکت‌های معنوی به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی شود همواره حائز اهمیت است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت موسسات و مراکز غیردولتی در این زمینه قابل توجه است چرا که عملکرد مراکز غیردولتی موثرتر از بخش دولتی است.

رفیعی با اشاره به ضرورت تغییر نگاه مسئولان گفت: این نگاه که مشارکت فقط دریافت وجوه نقدی نیست بلکه مشارکت در سایر جنبه‌ها نیز مدنظر است که نیاز است آنها را ارتقاء دهیم.

وی ادامه داد: : ماه رمضان فرصتی را فراهم می‌آورد تا بتوانیم از ظرفیت‌های این ماه پر از رحمت و برکت در راستای معرفی و شناساندن مراکز و جامعه‌ هدف اداره کل بهزیستی استفاده کرده و همچنین از کمک‌های مردمی و خیران نیز برای خدمت رسانی به مراکز شبانه‌روزی و مراکز خدماتی از جمله مراکز نگهداری معلولین، سالمندان، کودکان بی‌سرپرست و یا بد سرپرست و غیره به‌ صورت حداکثری کمک بگیریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.