۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
کد خبر: 390648

دیه گو مارادونا بار دیگر به انتقاد از بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان پرداخت.

انتقاد دوباره مارادونا از لیونل مسی

به گزارش قدس آنلاین، اسطوره آرژانتینی امروز در یک مهمانی تبلیغاتی در پاسخ به سوالی از طرف پله، عنوان کرده است که مسی شایستگی رهبری یک تیم در میدان را ندارد. به گزارش سایت Goal، دیگو مارادونا در پاسخ به سوالی از طرف پله ادعا کرده است لیونل مسی فاقد شایستگی رهبری تیم در میدان است.

مارادونا در این میهمانی تبلیغاتی در هنگام گفت و گو با پله عنوان کرده است: او بازیکن بسیار خوبی است ولی در عین حال بی شخصیت است. مسی شایستگی رهبری آرژانتین در میدان را ندارد.

پله در پاسخ به مارادونا گفته است: بله درست است، او اصلاً شبیه ما نیست. در دوران ما بازیکنان باشخصیتی چون ریولینو و جرسون و توستائو سردمدار میدان بودند. این مساله در مورد تیم ملی آرژانتین در حال حاضر صادق نیست. آنها وابسته به مسی هستند. من هم با مارادونا موافق هستم که مسی بازیکن فوق العاده ای است اما شخصیت (رهبری) ندارد.

این اظهار نظر های مارادونا شاید حرف دل بسیاری در آرژانتین باشد. آنها بارها تعهد مسی به آرژانتین را زیرسوال برده اند و معتقدند مسی بازی های فوق العاده اش در رده باشگاهی را در تیم ملی تکرار نمی کند. این ستاره ۲۸ساله دو بار با پیراهن تیم ملی در فینال شکست خورد. یک بار در جام جهانی و یک بار هم در کوپا امریکا. تنها افتخار ملی مسی قهرمانی با آرژانتین در رشته فوتبال بازی های المپیک سال ۲۰۰۸  است. مسی هم اکنون با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و به همین خاطر در بازی اول تیمش در کوپا امریکا غایب بود. 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.