نیروهای امنیتی لبنان موفق شدند یکی از سرکردگان گروه تروریستی تکفیری موسوم به « احرار الشام » را در شهر بعلبک در شرق لبنان بازداشت کنند.

بازداشت یک سرکرده «احرار الشام» درشرق لبنان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، تروریست دستگیر شده که از اتباع سوریه است و «محمد طلعت حسین معروف» نام دارد، دیروز(پنجشنبه) هنگام تردد در یکی از محله های شهر بعلبک دستگیر شده است. 
محمد معروف متولد 1987 میلادی و از اهالی شهرک الزبدانی سوریه است.
خبرگزاری رسمی لبنان دراین زمینه نوشت: نیروهای امنیتی لبنان در شهر بعلبک پس از رصد و کنترل تحرکات محمد معروف، او را بازداشت کردند. 
در جریان بازجوئی های از محمد معروف مشخص شد که یکی از سرکردگان رسانه ای گروه تروریستی تکفیری « احرار الشام » است. 
نیروهای امنیتی لبنان همچنین موفق شدند یک تروریست سوری و دو تروریست لبنانی را در منطقه وادی حمید در شهرک عرسال واقع در مرزهای شمال شرقی لبنان با سوریه بازداشت کنند. 
بر اساس اطلاعیه فرماندهی ارتش لبنان، تروریست سوری«حسین عبدالرحمان رحمون» و دو تروریست لبنانی«اسامه سعدالله امون» و برادرش «ایاد سعدالله امون» نام دارند که هنگام تلاش برای ورود به بلندی های شهرک عرسال و پیوستن به گروه های تروریستی بازداشت شده اند.
نیروهای ارتش لبنان در شهرک المصنع در منطقه بقاع و نزدیک مرزهای شرقی لبنان با سوریه هم 21 تن از اتباع سوریه را هنگام تلاش برای ورود مخفیانه و غیرقانونی به خاک لبنان بازداشت کردند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.