۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 391231

تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی درباره دریافت رشوه ۱ میلیون دلاری بنیامین نتانیاهو آغاز شد.

فساد مالی بنیامین نتانیاهو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، پلیس رژیم صهیونیستی اخیرا تحقیقات درباره یک پرونده دیگر در ارتباط با بنیامین نتانیاهو را آغاز کرد. طبق گزارش کانال 2 اسرائیل تحقیقات به صورت کاملا محرمانه انجام خواهد شد و هیچ جزئیاتی درباره آن منتشر نخواهد شد.

رونی آلشیچ، رئیس‌پلیس رژیم صهیونیستی دستور شروع تحقیقات دراین باره را به واحد 433 لاهاو پلیس ( مشهور به اف.بی.آی اسرائیل) داده است اما خواستار همکاری کامل در ارتباط با محرمانه نگه داشتن این تحقیقات شده است.

آویچای ماندلبلیت، دادستان کل رژیم صهیونیستی که در زمینه این تحقیقات همکاری می‌کند هفته پیش به کارکنان دادستانی دستور داد که به اتهامات بنیامین نتانیاهو در ارتباط با دریافت 1 میلیون یورو از یک متقلب فرانسوی با نام آرناود میرمان رسیدگی کنند. میرمان درحال حاضر در فرانسه به اتهام نقش داشتن در یک کلاهبرداری بزرگ دادگاهی می‌شود.

دفتر نتانیاهو دریافت هرگونه پول غیرقانونی توسط نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را رد کرده و میمران را به تلاش برای منحرف کردن اذهان عمومی از پرونده خود متهم کرد.

به گزارش کانال 2 انتظار می‌رفت رئیس پلیس اسرائیل پرونده اتهامات علیه همسر نتانیاهو را ببندد. دادستانی در هفته گذشته پیشنهاد محکومیت همسر نتانیاهو به جرم کلاهبرداری و استفاده از بودجه دولتی برای مقاصد شخصی را ارائه کرده بود.

روز سه‌شنبه نیز دادگاه کار قدس اشغالی همسر نتانیاهو را به سوءاستفاده از کارمند خود محکوم و او را به پرداخت  بیش از 31 هزار دلار غرامت محکوم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.