رئیس اتاق ایران از اصلاح آئین‌نامه چگونگی واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام خبرداد و اعلام کرد: این آئین‌نامه بنا به درخواست بخش‌خصوصی و با مصوبه شورای اقتصاد اصلاح شد.

آئین‌نامه چگونگی واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام اصلاح شد

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از مهر، محسن جلال‌پور از اصلاح آئین‌نامه چگونگی واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام با مصوبه شورای اقتصاد خبرداد و گفت: در نشست اخير شوراي اقتصاد، اصلاح آئين نامه چگونگي واگذاري پروژه هاي نيمه‌تمام مد نظر بود؛ همان آئین‌نامه‌ای که از پاييز سال گذشته كه اين آيين نامه به شورا رسيد و تصويب شد، اتاق ايران، ايرادهايي به آن وارد كرد.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران افزود: پس از پذيرش درخواست اتاق مبني بر بازنگري این آئين‌نامه، كميته‌اي تشكيل و اعضاي آن طي ماههاي گذشته به اين موضوع پرداختند و از طرف اتاق ایران نیز، وزير پيشين مسكن در نشست‌ها حضور پيدا كرد که ماحصل این نشست‌هاي نفس‌گير، در جلسه اخير شوراي اقتصاد طرح شد و با كمي جرح و تعديل به تصويب رسيد.
وی تصریح کرد: جزئيات اين مصوبه به زودي اعلام مي‌شود و انتظار مي‌رود با وجود آئين‌نامه جديد، گام‌هاي بلندي براي واگذاري پروژه‌هاي نيمه تمام برداشته شده و اين فرآيند با سرعت و سلامت بيشتري دنبال شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.