نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه دولت به اسم صرفه‌جویی اعتبارات کشاورزان را کاهش می‌دهد، گفت: بهتر است دولت جلوی اسراف کاریهای خودش را بگیرد.

دولت جلوی اسراف‌ را بگیرد / چرا شعار می‌دهیم و اجرا نمی‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه 23 خرداد) مجلس در تذکر شفاهی با بیان اینکه به گفته مدیر کل دفتر ساماندهی و توسعه تجارت وزارت جهاد کشاورزی محدودیتی برای واردات برنج وجود ندارد، اظهار کرد: واقعا برای دولت متأسفم، آیا این اقتصاد مقاومتی است؟ چرا شعار می‌دهیم و آن را اجرا نمی‌کنیم.

وی افزود: ما در کشور 2 میلیون و 800 هزار تن برنج مصرف می‌کنیم  و از این میزان دو میلیون و 400 هزار تن برنج در داخل تولید می‌کنیم اما نیاز 400 هزار تنی برنج  دستاویزی شده که سالیانه سه میلیون تن برنج وارد کشور شود. من از آقای حجتی می‌خواهم مدیرکل مربوطه را از کار برکنار کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به اینکه پیش از این قرار بود قیمت برگ سبز چای 18 درصد افزایش  یابد اما اکنون به 12 درصد رسیده است، تاکید کرد: پول کشاورزی که دستانش از شدت کار مثل اره شده را 8 الی 9 ماه پرداخت نمی‌کنند. مگر دولت فقیر است؟ بهتر است دولت جلوی اسراف کاریهای  خودش را بگیرد نه اینکه  پول کشاورزان را پرداخت نکند.

لاهوتی با اشاره به وعده رئیس جمهور در جمع مردم گیلان برای پرداخت بدهی صیادان گفت: مردم ما در 8 سال دفاع مقدس تا پای جان از نظام دفاع کردند اما اگر به اعتماد و باور مردم لطمه وارد شود خطرناک خواهد بود. بنابراین ما از آقای روحانی می‌خواهیم اجازه ندهند اطرافیانش چهره ایشان را خراب کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.