قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی : مدير عامل جمعيت هلال احمر مازندران از توزیع ١٠ هزار سبد غذايي بين نيازمندان با كمک خيرين و داوطلبين سراسر استان در راستای طرح ملي "هماي رحمت " ويژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

توزیع ۱۰ هزار سبد غذایی همای رحمت در مازندران

مجتبی اکبری افزود: طرح ملی همای رحمت همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان از سوی جمعیت هلال احمر درسراسرکشور و با هدف کمک به آقشار آسیب پذیر و در راستای ارتقای امنیت غذایی اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح سبدهایی متشکل از مواد غذایی، پروتئینی و لوازم بهداشتی با مساعدت داوطلبان نیک سیرت و نیکوکار عضو جمعیت هلال احمر تهیه و در فرآیندی کاملا اخلاقی و انسان دوستانه به نیازمندان اهداء می شود.

مدير عامل جمعيت هلال احمر مازندران با اعلام اینکه براساس برنامه ریزی انجام شده در ماه مبارک امسال در نظر داریم با اهدا 10 هزار سبد غذایی و همچنین در قالب 180 سفره ضیافت افطار، میزبان شایسته ای برای برادران و خواهران دینی و روزه دار نیازمند باشیم.

 اکبری با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر سبد غذایی یک میلیون ريال و ارزش هر سفره ضیافت افطار نیز 30 میلیون ريال است، اضافه نمود: در ماه مبارک رمضان سال گذشته نیز با توزیع 6400 سبد غذایی و 38 سفره افطار در خدمت همنوعان نیازمند بودیم که همه این برنامه ها مرهون همت بلند و نیت خیر داوطلبان نیک اندیش جمعیت هلال احمر استان بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.