قدس آنلاین: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های وفات حضرت خدیجه(س) در در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه‌های وفات حضرت خدیجه(س) در حرم مطهر رضوی

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های وفات جانسوز همسر گرامی نبی مکرم اسلام(ص)، حضرت خدیجه(س) در سه نوبت و در صحن جامع رضوی و رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم شب وفات حضرت خدیجه(س) از ساعت 21 تا 23 روز چهارشنبه بیست و ششم خرداد ماه در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام محسن قرائتی ضمن پرداختن به تفسیر موضوعی قرآن کریم پیرامون ویژگی‌های اخلاقی حضرت خدیجه(س) سخنرانی می‌کند و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع)علی ملائکه به قرائت دعای افتتاح و سیدحسین محمدنیا و کاظم ذوقیان به عزاداری و مرثیه‌‍سرایی می‌پردازد.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه سالروز وفات حضرت خدیجه(س) از ساعت 11:45 تا 14:15 روز پنجشنبه بیست و هفتم خرداد ماه در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و در این مراسم حجج اسلام سیدحسین حسینی‌قمی  و محمد سیدآبادی پیرامون موضوعات تربیت از منظر قرآن، آثار تربیتی روزه و ویژگی‌های شخصیتی حضرت خدیجه(س) به ایراد سخن می‌پردازند و در ادامه سیدجعفر ماهرخسار و محمد موحدی‌نیا به عزاداری و مرثیه‌سرایی می‌پردازد.
حسینی تصریح کرد: مراسم شام وفات حضرت خدیجه(س) از ساعت 21  تا 23 روز پنجشنبه بیست و هفتم خرداد ماه در رواق صحن جامع رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم در این مراسم حجت‌الاسلام محسن قرائتی ضمن پرداختن به تفسیر موضوعی قرآن کریم پیرامون ویژگی‌های تربیتی حضرت خدیجه(س)  سخنرانی می‌کند و سپس مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع)  حجت‌الاسلام جعفر اسلامی‌فر ضمن قرائت دعای پرفیض کمیل به عزاداری و مرثیه‌سرایی می‌پردازد.
وی تأکید کرد: حضور در این مراسمات ویژه عموم زائران و مجاوران امام رضا(ع) بوده و حاضران می‌توانند ضمن عرض تسلیت این ایام به محضر ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از این برنامه‌های معنوی بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.