چالش نفت از سوی عربستان آغاز شده است، بنابراین برای مقابله با کشوری که به صهیونیستها کمک می‌کند، باید در عمل اقدام کنیم و تولید نفت را افزایش دهیم.

 افزایش تولید نفت راهکار مقابله با عربستان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شانا، ابوالفضل حسن بیگی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ٢٥ خردادماه) مجلس شورای اسلامی، پس از گزارش بیژن زنگنه، وزیر نفت در صحن علنی، گفت: چالش نفتی از سوی عربستان آغاز شده است، بنابراین برای مقابله با کشوری که به صهیونیستها کمک می‌کند، باید در عمل اقدام کنیم و در این راستا تولید نفت را افزایش دهیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: منابع کشور محدود است و اگر بخواهیم در تقسیم منابع محدود سبقت بگیریم، باید جایی را آباد و جای دیگری را تخریب کنیم.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: تجربه نشان داده سرمایه‌گذاریها در بخشهای کوچک زیاد پاسخگوی نیاز اقتصادی کشور نبوده است، بنابراین باید در صنعت سرمایه‌گذاری شود. به طور نمونه صنعت پتروشیمی کشور باید بیشتر تقویت شود.

بیگی گفت: مقام معظم رهبری بر موضوع اقدام و عمل در اقتصاد تاکید داشتند و ما مسئولان باید در چارچوب اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم و در این راستا هماهنگیهای لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: میزان بالای بیکاری و نامساعد بودن وضع معیشتی در شأن جمهوری اسلامی ایران نیست.

بیگی تصریح کرد: برای رفع بیکاری و مشکلات معیشتی باید اقدامهای لازم انجام شود و همچنین درباره تقویت سیستم ریلی باید سرمایه‌گذاری انجام شود و تلاش شود از محل کاهش حقوق مدیران، سرمایه‌گذاری انجام شود.

وزیر نفت امروز با حضور در صحن مجلس تحولات صنعت نفت را در حوزه داخلی و بین المللی در پنج محور تشریح کرد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.