بازیکن جدید تیم سپاهان گفت: یک روز با تیم راه آهن در جزیره کیش بودیم که پولی برای خرید سوغاتی نداشتیم ولی حمید استیلی مچ ما را گرفت.

خاطره جالب بازیکن سپاهان: استیلی مچ ما را در کیش گرفت!

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد محمدی درباره حضورش در تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم پیکان به من پول بیشتری می‌داد ولی سپاهان تیم بزرگی است و من تصمیم گرفتم برای پیشرفت بیشتر، این تیم را انتخاب کنم.

وی درباره اولین دریافتی‌اش در فوتبال حرفه‌ای گفت: برای اولین بار حمید استیلی ۱۰ میلیون تومان به ما داد. این اولین دریافتی خوب ما بود.

مدافع تیم سپاهان با ذکر یک خاطره از زمان حضورش در تیم راه آهن با سرمربیگری حمید استیلی، گفت: یکبار با راه آهن در جزیره کیش بودیم و پولی برای خرید سوغاتی نداشتیم. من و میلاد (برادر دوقلوی مهرداد محمدی) هر کدام ۲۰ هزارتومان توی جیبمان داشتیم. آقای استیلی ما را همان موقع دید و گفت آیا پولی برای خرید دارید که ما هم به دروغ گفتیم بله!

محمدی ادامه داد: آقای استیلی حرفمان را باور نکرد و گفت که جیبتان را ببینم! او مچ ما را گرفت و وقتی دید که پولی نداریم نفری ۵۰۰ هزار تومان پول توجیبی به ما داد که بعد از آن به غواصی رفتیم و دیر برگشتیم!

وی تاکید کرد: وقتی به استیلی گفتیم که غواصی بودیم گفت من این همه سال به جزیره کیش آمده‌ام ولی غواصی نرفتم شما یکبار به اینجا آمدید و غواصی کردید!

محمدی همچنین از تیم تاتنهام انگلیس به عنوان تیم مورد علاقه اش در فوتبال دنیا نام برد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.