مشاور فرمانده کل قوا با بيان اينکه نيروي انتظامي با مبنا قرار دادن تدابير مقام معظم رهبري در حال پيشرفت است، گفت: عملي شدن برنامه ششم ناجا با مشارکت دولت و هماهنگي مجلس شوراي اسلامي، مي‌تواند به پيشرفت و توسعه آن منجر شود.

رحیم صفوی:توسعه ناجا در گرو مشارکت دولت و مجلس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، سرلشکر پاسدار دکتر "رحيم صفوي" 24 خردادماه در راس هيئتي با حضور در ستاد فرماندهي مرزباني و نيز پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات ناجا (فتا) از بخش هاي مختلف آن بازديد کرد. مشاور عالي فرمانده معظم کل قوا همچنين با حضور در ستاد فرماندهي نيروي انتظامي، در جلسه اي که با حضور سردار "اشتري" فرمانده ناجا و جمعي از معاونان و روساي پليس هاي تخصصي برگزار شده بود، شرکت کرد. در اين جلسه، ابتدا سردار "اشتري" گزارشي از اهداف، برنامه ها و ماموريت هاي اين نيرو را ارائه و پس از آن تعدادي از معاونان و روساي پليس هاي تخصصي، برآوردهاي تخصصي در حوزه ماموريت هاي خود را بيان کردند.
در ادامه ، سرلشکر "رحيم صفوي" ضمن تبريک ماه مبارک رمضان و ابراز خرسندي از ديدار با فرماندهان و مسئولان ناجا اظهارداشت: نيروي انتظامي با مبنا قرار دادن تدابير فرمانده معظم کل قوا و حرکت در آن راستا در حال پيشرفت است؛ الحمدلله در سال 94 نسبت به سال 93 ، پيشرفت بهتر و کارکرد مناسبت تري داشته که اين جاي تشکر دارد و نشانگر قوت فکري شما است.
مشاور عالي فرمانده معظم کل قوا، فلسفه اين گونه بازديدها را ارائه پيشنهاد به مقام معظم رهبري جهت تقويت رده هاي مورد نظر عنوان کرد.
سردار صفوي، همچنين برنامه ريزي هاي ناجا از قبيل برنامه سال 1395 و برنامه ششم توسعه را بسيار خوب توصيف کرد و گفت: عملي شدن برنامه ششم ناجا با مشارکت دولت و هماهنگي مجلس شوراي اسلامي مي تواند به پيشرفت و توسعه آن منجر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.