قدس آنلاین: مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی از اعزام هزارو ۱۵۰دانشجو در قالب اردوهای جهادی دانشجویی به مناطق محروم استان خبرداد.

اعزام هزار نفر به اردوهای جهادی دانشجویی خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،امینی فر در نشست خبری بسیج دانشجویی گفت:از این تعداد دانشجو 800 نفر از دانشگاه تهران و350 نفر نیز از دانشگاه های استان به مدت 10روز در اردوهای جهادی در راستاي محروميت‌زدايي از مناطق محروم شركت مي‌كنند

وی افزود:سال گذشته  نیز هزار نفر در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم استان حضور پیدا کردند.

وی محل برپایی اردوهای جهادی  را شهرستان های راز وجرگلان،مانه وسملقان،شیروان،فاروج وبجنورد عنوان کرد و افزود:اردوهای جهادی در حوزه های مختلف همانند بهداشتی،عمرانی،اقتصادی برپا می شود.

وی با تاکید بر اینکه برپایی اردوهای جهادی در برخی از مواقع مورد بی مهری مسولان قرار می گیرد گفت: باید مسولان به منظور برپایی اردوهای جهادی، ستاد پشتیبانی مستجمی تشکیل دهند.

وي تاكيد كرد: شركت‌كنندگان در اين طرح به‌صورت داوطلبانه و رايگان به مناطق اعزام‌شده و اقدام به اجراي طرح‌هاي مختلف عمراني در مناطق محروم مي‌كنند.
وي درخصوص كيفيت طرح‌هاي اجراشده در چارچوب اردوهاي جهادي نیز گفت: بر اساس نظارت‌هاي فني و مهندسي سپاه كيفيت طرح‌هاي اجراشده در اردوهاي جهادي از كيفيت خوبي برخوردار است

وی همچنین در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: حمایت از کالاهای داخلی به کاربرد اقتصاد مقاومتی و اشتغال کمک می کند از این رو باید در این زمینه تلاش کنیم.

وی همچنین باتاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد:ادارات استان به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی دارای بخش نامه مالیاتی  هستند که در برخی موارد مانع از تحقق این امر مهم می شود.

وی اظهار داشت:باید راهکار هایی از سوی مسولان ارشد استان برای تحقق اقتصاد مقاوتی ارائه شود زیرا اقتصاد مفاوتی باعث شکوفایی اقتصادی است پس به این امر مهم عمل کنیم.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.