براساس تحقیقات، ۸۷ درصد از زنان فرانسوی که از خدمات حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند قربانی آزار جنسی بوده‌اند.

آماری عجیب از قربانیان آزار جنسی در حمل و نقل فرانسه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، زنان فرانسوی در هراس آزارهای جنسی در سرویس های خدمات عمومی تغییر رویه داده اند. از هر سه زن دو نفر زمانی که قصد استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را دارند، نوع پوشش خود را تغییر می دهند و به جای دامن از شلوار استفاده می کنند.

گزارشگر این شبکه گفت: برخی از ازدحام واگن های قطار ، برای رفتارهای غیر اخلاقی و تماس فیزیکی با زن ها سوء استفاده می کنند. واحد مبارزه با مزاحمان در بخش حمل و نقل عمومی به شناسایی این  افراد مبادرت می کند. چرا که این نوع از آزار جنسی در بخش حمل و نقل عمومی به امری روزمره مبدل شده است. بر اساس تحقیقات، هشتاد و هفت درصد از زنانی که از خدمات حمل ونقل عمومی استفاده می کنند قربانی این گونه آزارها بوده اند. زنان ناگزیر شده اند برای مقابله با آزارهای جنسی رویه خود را تغییر دهند.

نیمی از زنان حین استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه در شب  لباس های خاصی می پوشند و برای مثال از پوشیدن دامن خودداری می کنند. 34 درصد از زنان به طور کلی از استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی چشم پوشی کرده، یا از تاکسی و یا از خودورهای شخصی استفاده می کنند. راه آهن ملی فرانسه برای مبارزه با این پدیده شماره تلفن ویژه ای اختصاص داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.