۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
کد خبر: 393480

برنی سندرز به هیلاری کلینتون قول داده است تا برای شکست دادن دونالد ترامپ با وی همکاری کند ولی حاضر نشده است تا رسما کناره گیری از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کند.

قول سندرز برای همکاری با کلینتون

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، برنی سندرز روز پنجشنبه قول داده است تا برای شکست دادن دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با هیلاری کلینتون همکاری نماید ولی رسما کناره گیری خود را از رقابت‌های انتخاباتی اعلام نکرده است.

سندرز همچنین در جریان صحبت با طرفدارانش از کلینتون حمایت نکرده است ولی این مساله را به طور شفاف اعلام نموده است که تمرکز اصلی وی برای پیشبرد اولویت های سیاسی اش و ایجاد تحولات اساسی در حزب دموکرات خواهد بود.

سندرز افزود: مهمترین ماموریت سیاسی طی 5 ماه آینده این است که مطمئن شویم دونالد ترامپ شکست خورده است و بدطوری هم شکست بخورد. من شخصا تمایل دارم تا نقش خود را در این روند در کوتاه ترین زمان ممکن، انجام دهم.

وی اظهار داشت: من به دنبال همکاری با کلینتون برای ایجاد تغییرات در حزب دموکرات هستم تا این حزب به چارچوبی برای همکاری با مردم و حضور جوانان تبدیل شود و تنها مکانی برای مشارکت ثروتمندان نباشد.

سندرز طی هفته‌های اخیر در برابر فشار دموکراتها برای خارج شدن از رقابت های انتخاباتی مقاومت کرده است و حاضر نشده است تا رسما از کلینتون حمایت کند. سندرز همچنان بر عزم خود برای دستیابی به اهدافش از جمله کاهش بی عدالتی تاکید دارد.

سندرز گفت: شکست دادن ترامپ نباید تنها هدف ما باشد. ما باید تلاش های بزرگ خود را برای ایجاد آمریکایی که می توانیم داشته باشیم، متمرکز کنیم. ما باید همه انرژی خود را برای برگزاری نشست بزرگ ملی دموکرات‌ها در 25 جولای صرف کنیم، جایی که بیش از 1900 هیات شرکت خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.