قدس آنلاین -اراک :سید مهدی مقدسی گفت: سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان مرکزی ، خواستار تعامل همه بخش ها برای تدوین بهترین برنامه در جذب اعتبارات و امتیازات خاص برای استان شد.

سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان مرکزی ، خواستار تعامل همه بخش ها

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان مرکزی گفت: آسیب های اجتماعی چالشی جدی است و برای ساماندهی آن باید خیران سلامت اجتماعی به منظور هدایتگری اصولی مالی و فکری در این بخش ایجاد شود.

سید مهدی مقدسی افزود: مشارکت مردمی سرمایه بزرگی است و ساماندهی اسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد، طلاق با همراهی خود مردم بهتر و سریعتر به منزل مقصود می رسد.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان ملاک کارخود را بر وفاق گذاشته اند ، بیان کرد: تعامل منطقی و انعکاس دیدگاه ها ، موانع و مشکلات در گفتمان واحد ظرفیتی فراهم می کند تا بهترین بهره از امور در مسیر پیشرفت استان حاصل شود.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس دهم گفت: رهنمون های مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام در عرصه های مختلف کلیدی و مهم و قابل تامل است وضرورت دارد که برای تک تک این موضوعات با استفاده از توان استان الگوی عملی و محلی تعریف و اجرا شود.

مقدسی ادامه داد: مجمع نمایندگان استان یکی از تکالیف مهم خود را نظارت بر حسن اجرای قانون می داند و در صدد هستیم این ظرفیت مهم به بهترین شکل در این دوره در استان نمود پیدا کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.