۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
کد خبر: 394617

کارلوس کی‌روش می گوید سرمربی پرسپولیس نمی‌تواند هواداران این تیم را علیه او تحریک کند.

پیام سرمربی تیم ملی به هواداران پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین،‌کارلوس کی روش در خصوص اینکه او به بازیکنان پرسپولیس اجازه نداده در تستهای پزشکی در ایفمارک شرکت کنند، گفت: باید مطلبی را عنوان کنم. صحبت های اخیر آقای برانکو که من اجازه نمی دهم بازیکنان در تست پزشکی شرکت کنند کاملا کذب، دروغ و اشتباه بود و ایشان باید مسئولیت این صحبت ها را قبول کنند. به عقاید آقای برانکو احترام می گذارم. ایشان زمانی که خودشان سرمربی تیم ملی بودند برنامه ها و اردوهای متعددی داشتند ولی حالا که مربی باشگاه هستند نظرشان متفاوت است. ایشان نمی تواند به هواداران خوب پرسپولیس دروغ بگوید و هواداران را علیه بنده تحریک کنند.

وی افزود: مطلبی را می خواهم به هواداران خوب پرسپولیس بگویم و آن این است که بنده هیچ وقت مانع شرکت هیچ بازیکنی نشدم. حتی اطلاع نداشتم که اینگونه تست‌ها قرار است گرفته شود. اگر آقای برانکو می خواهند دلایل و توجیهاتی برای عدم موفقیت شان در چند سال اخیر ایران و باشگاه پرسپولیس بیاورند باید دلایل دیگری را انتخاب کنند. به خاطر توجیه عدم موفقیت شان روی من حساب نکنند به خاطر اینکه فرد اشتباهی را انتخاب کرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهين IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    اقاى برانكو، ميدونيد جه اقدامى اين فرد رو بيشتر عصبى و ناراحت ميكنه ؟ ناديده فرضش كنيد، لايقش ندونيد و جوابش رو نديد . ما باورى در زبان خودمون داريم كه ،" جواب ..... خاموشيست." يك استقلالى