مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از طوفان شن در شرق و جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: ‌ساکنان استانهای سمنان، جنوب تهران، قم، مرکزی و شمال اصفهان نیز امروز چهارشنبه و فردا شاهد باد شدید موقتی همراه با گرد و خاک خواهند بود.

 شن و گرد و خاک، این‌بار در شرق

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، احد وظیفه درباره آخرین وضعیت جوی کشور و پیش‌بینی سازمان هواشناسی اظهار کرد:‌ رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در سه روز آینده مناطقی از شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل جنوب دریای خزر و زاگرس شمالی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: در 72 ساعت آینده در شمال غرب کشور و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد و هشدارهای لازم درباره بارشهای احتمالی داده شده است.

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی به‌وقوع پدیده گرد و خاک در شرق کشور اشاره کرد و افزود: طی سه روز آینده در مناطق شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل پدیده گرد و خاک و طوفان شن رخ خواهد داد که مردم این مناطق باید به تمهیدات اندیشیده شده توجه کنند.

وظیفه خاطر‌نشان کرد: ساکنان استانهای سمنان، جنوب تهران، قم، مرکزی و شمال اصفهان نیز امروز چهارشنبه و فردا شاهد باد شدید موقتی همراه با گرد و خاک خواهند بود.

وی با اشاره به وضعیت سواحل جنوبی کشور اظهار کرد: در سه روز آینده، سواحل و بخشهای شرقی دریای عمان مواج خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.