شرکت هواپیمایی بوئینگ در نخستین ماه سال جاری به پای میز مذاکره با ایران نشست تا با محصولات خود بخشی از ناوگان هوایی ایران را نوسازی کند.

کدام هواپیمای بوئینگ به ناوگان هوایی کشور افزوده می‌شود؟ +عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرسودگی ناوگان هوایی سالهاست که ذهن مسئولان امر را درگیر خود کرده است اما این نوسازی ناوگان به دلیل تحریم هایی که علیه کشورمان اعمال شده بود بامحدودیت هایی روبرو بود، این ماجرا تا به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای ادامه داشته البته پس از توافقات نیز سنگ اندازی هایی انجام شد اما صنایع هوایی بزرگ دنیا از جمله دو غول هواپیمایی ایرباس و بوئینگ بی توجه به هرآنچه گفته می شد مشتاقانه برای عقد قرار داد با طرف هایی از کشورمان دیدار کردند.
نتایج این دیدار ها آن شد که ایرباس موفق به عقد قرار داد فروش 118 فروند هواپیما به ارزش 27 میلیون دلار با ایران شد و شرکت هواپیمایی بوئینگ نیز بعد از صدور مجوز دولت آمریکا درفروردین ماه سال جاری به پای میز مذاکره آمد؛ که در آخرین اخبار اعلام شده از سوی مسئولان کشورقرار است هواپیمای بوئینگ 737  برای پروازهای داخلی و بوئینگ 777  برای پروازهای دور برد به ناوگان هوایی کشور افزوده شود.
در پی انتشار این خبر و مشخص شدن مدل های سفارشی ایران بر آن شدیم تا اطلاعاتی از ظاهر، فضای داخلی و ویژگی های این هواپیماهای جوان و تازه وارد به ناوگان هوایی کشور را در این گزارش قرار دهیم.

بوئینگ 900_737

 

 

بوئینگ 300_737

بوئینگ 777

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اوس تقی بازنشسته IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    به تناسب لیاقت واحترام ملت شریف ایران گامهایی برداشته شده اما امیدواریم ایمنی وامنیت پروازهای این هواپیماهاهم درجریان عملیاتی شدن انها تامین گردد . مااز اقدام متولیان هواپیمایی درتامین وتهیه این هواپیماها قدردانی می کنیم.