برنی سندرز با خودداری از ارزیابی نتایج همه پرسی برگزیت این تصمیم مردم انگلیس را دلیل دیگری از ناخرسندی آن ها از سازو کارهای اقتصادی کشورشان و همه جهان دانست.

سندرز:رای مردم انگلیس نشانه نارسایی های نظام اقتصادی در همه جهان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، برنی سندزر صبح جمعه در گفتگو با شبکه خبری ام اس ان بی سی در واکنش به نتایج رفراندوم برگزیت در پاسخ به این سوال که آیا به نظر او تصمیم مردم انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا تصمیم درستی بوده یا نه گفت: من در انگلستان زندگی نمی کنم اما چیزی که می توانم بگویم این است که در هم شکستگی همکاری های بین المللی مرا بشدت نگران کرده است.
وی افزود این تصمیم گواه دیگری از این حقیقت است که نظام اقتصادی جهان نظامی شکست خورده و نا کارا است و این نظام نه در آمریکا و برای مردم آمریکا کارگر است ونه در انگلیس و برای مردم آن کشور.
سندرز افزود وقتی مردم آمریکا می بینند که شرکت های آمریکایی در کشورشان تعطیل می شوند و برای سرمایه گذاری به چین و یا سایر کشورها می روند تدریجا بخودشان می گویند این سسیتم اقتصادی ممکن است به درد دیگران بخورد و برای آن ها فایده ای داشته باشد اما به حال من مفید نیست و باید به فکر سازو کارهای دیگری در اقتصاد جهان بود که نفعش به همه جهان برسد.
وی گفت حاضر به اظهار نظر در مورد این تصمیم مردم انگلیس نیست و ارزیابی و قضاوت در مورد نتایج آن را به خود آنها (مردم انگلیس) واگذار می کند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.