سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ اطلاعی از وضعیت مهدی طارمی و رامین رضاییان برای حضور در تمرینات ندارم.

رضائیان و طارمی کجا هستند آقای برانکو؟

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ صبح امروز شنبه ضمن اشاره به آخرین وضعیت تیمش در راه آماده سازی برای حضور در فصل پیش روی لیگ برتر گفت: از فرصت استفاده می کنم و همه را برای تمرین و افطار دعوت می کنم. تیم ما تکمیل شده است. تغییرات جزیی البته به وجود خواهد آمد. برای بازیکنان زیر ۲۳ سال جا داریم.

ویی افزود: نسبت به نشست خبری قبلی که داشتیم دو بازیکن دیگر به نام های گولچ و آرام طبع به تیم ما اضافه شده اند. تمام تلاش ما این است که بهترین تیم را تشکیل دهیم. ما روز جمعه راهی اوکراین خواهیم شد. تا آن روز تمرین خواهیم کرد و تنها روز دوشنبه به خاطر شهادت حضرت علی(ع) تعطیل خواهیم بود. روز سه شنبه هم یک بازی تدارکاتی را در دستور کار خواهیم داشت.

برانکو ادامه داد: همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و تنها محمد انصاری کمی مشکل دارد که امیدواریم تا شروع بازیهای لیگ ایشان هم کاملا بهبود پیدا کند. تیم ما شرایط خوبی دارد و از روز جمعه تمرینات آماده سازی را در اوکراین پیگیری خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا شما مهدی طارمی را می خواهید یا نه؟ گفت: با این سوال من را غافلگیر کردید از این جهت که می گویید او را می خواهید؟ ما از قبل از عید با ایشان مذاکره کردیم اما نمی شود کاری کرد برای کسی که نمی خواهد بماند. طبیعی است به عنوان آقای گل لیگ ما او را می خواهیم اما همه چیز بستگی به خودش دارد. قرارداد او تمام شده است و خودش باید تصمیم بگیرد.

برانکو در این مورد که گفته می شود طارمی با کادر فنی مشکل دارد گفت: چه مشکلی می تواند بین ما وجود داشته باشد. کادر فنی از همه بازیکنان می خواهد که بدوند و تلاش بکنند. این در مورد همه تیم ها درست است. بنابراین ما مشکلی نداریم اما اگر مشکلی از سوی طارمی وجود دارد خودش باید بگوید.

وی در مورد رضاییان نیز گفت: متاسفانه هیچ اطلاعی از وی ندارم. ایشان هم به هیچ تماسی پاسخ نمی دهد. ما اطلاعات در مورد رامین را از رسانه ها به دست می آوریم و اطلاعی از وی نداریم. شما اگر پیدایش کردید به ما معرفی اش کنید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه خیلی از بزرگان باشگاه خواستار ماندن طارمی شدند گفت: من با ایشان و رامین تماسی نداشتیم. تلفن هایشان را هم جواب نمی دهند. حالا باید چه کار کنیم. حتما باید در تهران راه بیفتیم و دنبال این بازیکنان باشیم؟ باشگاه تلاشش را کرده تا با این دو بازیکن تماس بگیرد اما میسر نشده است.

برانکو ادامه داد: طبیعی است که اگر طارمی و رضاییان برگردند قبل از هر چیز مشکل فیزیکی خواهند داشت. ما الان بازیکن آورده ایم تا تیم را متعادل کنیم. الان امیری، علیپور، انصاری و زاهدی جوان را در خط حمله داریم و طبیعتا دنبال بازیکن خارجی هم هستیم. با این حال بازیکنی که گلزن باشد به راحتی پیدا نمی شود. ضمن اینکه باید به بودجه باشگاه هم توجه کنیم.

وی در مورد اینکه آیا گزینه جدی برای خط حمله پرسپولیس مد نظر شما هست گفت: ما به دنبال مهاجم خارجی هستیم اما چنین بازیکنی ساده پیدا نمی شود که بتواند خواسته های ما را برآورده کند. نمی خواهیم یکی را بیاوریم که فقط آورده باشیم. باید کسی باشد که خواسته های ما را پیاده کند. طبیعی است که بازهم به دنبال افرادی دیگر هستیم. ساسان انصاری فصل قبل ۹ گل زده است اما  اینطور نیست که واقعا الان کسی را نداشته باشیم. الان هم خط حمله خوبی داریم اما طبیعی است که به دنبال یک مهاجم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که تیم شما برای موفقیت در آسیا بسته شده است یا نه؟ گفت: طبیعی است که بازیکنان درگیر تیم ملی خواهند شد و کارشان زیاد خواهد بود اما وقتی لیگ قهرمانان آسیا شروع شود تیم ملی در زمان لیگ قهرمانان آسیا فعالیتی ندارد. به همین دلیل ما این فرصت را داریم که بین بازیکنان گردش داشته باشیم. برای لیگ قهرمانان آسیا امکان گرفتن یک بازیکن خارجی را داریم که فقط در لیگ قهرمانان بازی کند.

وی در واکنش به این موضوع که اگر طارمی و رضاییان بمانند شما باید یک بازیکن را از فهرست خارج کنید گفت: ما تا دو سه روز دیگر لیست تیم مان را تکمیل می کنیم و نهایتا تا پایان هفته فهرست تیم را تکمیل می بندیم.

برانکو در مورد اختلافاتش با کی روش گفت: نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. قبلا هم گفته ام که در این مورد صحبت نمی کنم. تنها چیزی که وجود دارد که پرسپولیس به عنوان یک باشگاه و ما هم به عنوان کادر فنی این تیم اینجا هستیم تا این تیم و بازیکنان را هر چه بهتر آماده کنیم تا عملکرد خوبی برای پرسپولیس داشته باشند. هر چقدر که اینها در تیم بهتر باشند برای انتخاب تیم ملی بهتر است. مهم تر از موفقیت پرسپولیس موفقیت تیم ملی است.

وی افزود: ما دوست داریم تیم های ایرانی بیشتر در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت بیشتری برسند. همه ما اینجا هستیم تا کیفیت فوتبال ایران را بالا ببریم و به آنچه استحقاقش را دارد دست پیدا کند. وظیفه ما این است که کمک کنیم تا فوتبال ایران در رده اول آسیا باشد و از همه تیم ها قدرتمندتر باشد.

وی در مورد اینکه احتمالا باید در لیگ قهرمانان آسیا یک بازی اضافه تر داشته باشد تا به مرحله مقدماتی برسند گفت: اگر لازم باشد بازی خواهیم کرد. این را کنفدراسیون فوتبال آسیا تعیین می کند.

برانکو در مورد برنامه هایش آماده سازی تیمش در اوکراین گفت: ما در این اردوی ۱۴ روزه ضمن برگزاری تمرینات منظم سه بازی تدارکاتی هم برگزار خواهیم کرد. البته به دنبال برگزاری بازی چهارم هم هستیم اما برگزاری سه بازی قطعی است. یکی از بازیهای ما با دیناموکی یف اوکراین خواهد بود.

وی در مورد رویایی کرواسی و پرتغال در یورو نیز گفت: تیم ملی کرواسی در این دوره بسیار عملکرد خوبی دارد. قبلا گفته بودم که کرواسی یکی از گزینه های قهرمانی است. طبق آماری که رسانه ها داده بودند کرواسی یکی از تیم هایی بوده که بهترین بازیها را انجام داده است. ما بدون پنج بازیکن اصلی اسپانیا را بردیم. برابر پرتغال هم بازی جذابی خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جذب بازیکنان جوان و گمنام در پرسپولیس گفت: علوان زاده یک بازیکن جوان هست که طبیعی است که خیلی در تیمش دیده نشده است. اما من وقتی فیلم هایش را نگاه کردم دیدم این پتانسیل بزرگی است و قطعا می تواند به تیم ما کمک کند. آرام طبع بازیکن با تجربه ای هست که در هر ۳۰ بازی صبا حضور داشته است. او برخلاف سنش جاه طلبی بالایی دارد و فکر می کنم که ایشان با انصاری چپ ما را پوشش خواهند داد. محسن ربیع خواه هم بازیکن خوبی است که می تواند به ما کمک کند.

برانکو در مورد این اظهار نظر منصوریان که گفته دربی را هم خواهند برد گفت: طبیعی است که یک مربی این حرف ها را بزند. ایشان روی تیمش خیلی سرمایه گذاری کرده است. من هم از این کری ها خوشحال می شوم. مثل چند دربی اخیر که نتیجه مشخص نبود. این لیگ هم مشخص نخواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.