قدس آنلاین/ هادی زهرایی: مدیر بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان از طلب ۲۰میلیارد تومانی این بیمارستان و بیمارستان شهدا از بیمه‌ها خبر داد.

طلب ۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان‌های قوچان از بیمه‌ها

داود خوش شکن گفت: سازمان‌های بیمه گر از ابتدای سال 94 تاکنون با بیمارستان‌های قوچان تسویه حساب نکرده‌اند که بیمارستان موسی بن جعفر(ع) 12 میلیارد تومان و بیمارستان شهدا هشت میلیارد تومان از بیمه ها طلب دارند.

وی افزود: این امر موجب شده است مشکلاتی از قبیل خرید دارو، تجهیزات مصرفی و کاشتنی و بدهی به بازار و تأخیر در پرداخت حقوق نیروهای شرکتی و قراردادی، کارانه پزشکان و قبوض آب و برق و گاز ایجاد شود، این در حالی است که این هزینه ها باید از محل اعتبارات خود بیمارستان هزینه شود.

خوش شکن گفت: با پیگیری نماینده مردم قوچان در مجلس وحمایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تجهیزات تخصصی بیمارستانی با اعتباری بیش از 10 میلیارد تومان در اختیار این بیمارستان قرار گرفت که این تجهیزات شامل میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب، دو دستگاه ماشین بیهوشی، دو دستگاه اکو کاردیوگرافی، دو دستگاه سونوگرافی رنگی، یک دستگاه آندوسکوپی و یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال برای بیمارستان موسی بن جعفر و شهدای شهرستان قوچان تهیه شده که با تهیه این تجهیزات دیگر نیازی به حضور مردم در بخش خصوصی یا شهرهای بزرگ نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.