ویژه برنامه «پرواز در محراب» در سوگ امام متقیان از صدای خراسان رضوی پخس می‌شود

پخش ویژه برنامه «پرواز در محراب» در سوگ  امام متقیان

به گزارش قدس آنلاین،  شبکه استانی صداوسیمای خراسان رضوی در لیالی قدر با پخش مستقیم و زنده دعای جوشن کبیر از بارگاه ملکوتی حرم مطهر حضرت رضا (ع) شب زنده داران  را به زمزمه این دعا دعوت می کند.
در مراسم عزاداری های شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم سخنرانی و مراسم احیا حجج اسلام رئیسی، رفیعی  و میرباقری  از حرم ثامن الحجج(ع) برای پخش از شبکه استانی و سراسری در نظر گرفته شده است.
مراسم احیا، پخش قرائت دعای پر فیض جوشن کبیر،  مراسم به سر گذاشتن  قرآن، مداحی و دیگر مناسک مذهبی  از بخش های  مختلف برنامه های شب های قدرصدا وسیمای خراسان رضوی  است.
به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) و در آستانه سوگواری امام اول شیعان جهان در روز 21 رمضان ویژه برنامه «پرواز در محراب» به روی آنتن شبکه استانی صدای خراسان رضوی از ساعت 9 تا 11 به تهیه کنندگی حسین عابدی می‌رود.
در این برنامه از سخنان  کارشناس مذهبی حجت الاسلام تقوی  و  مداحی  مداحان اهل بیت  و برنامه های اقشار مختلف مردم در عزاداری ها و سوگواری های این روزها که نمادی از ولایت محوری  است، بهره‌مند می‌شویم.
گفتار، کارشناس، گزارش، تلفن و پیامک و ارتباط با حرم مطهر رضوی و مراکز استان ها  از بخش های مختلف این برنامه است.
عوامل این برنامه عبارتند از: گویندگان: امیر حسبین کشوری و سمانه شاکری، گزارشگر: جواد حسن زاده، نویسنده: علی ناصری، صدابردار: مهدی افتخاری، دستیار برنامه: مینا فرازمندی.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.