قدس آنلاین-اراک-الهه موحد: حجت الاسلام میان آبی نفس حضور ساده و بی آلایش در بین اهالی روستا در مدت کمتر از یکماه از آغاز بکار مجلس را نشاندهنده روحیه جهادی و تحقق وعده های انتخاباتی نماینده مردم دانست

حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روستاها نشان دهنده تحقق زودهنگام وعده های انتخاباتی است

جلسه. شورای اداری. شهرستان. خنداب باحضور. نمایندگان مجلس شورای اسلامی. اراک خنداب کمیجان واعضای. شورای های. اسلامی ،در محل فرمانداری این شهرستان.برگزار شد بازدید رسمی دکتر علی اکبر کریمی نماینده مردم شریف اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی از روستاهای حوزه انتخابیه،با دیدار صمیمانه اهالی روستای قلعه ارجناوند کلید خورد . در این نشست صمیمانه که مقارن با اولین شب از لیالی پر فضیلت قدر و در فضایی صمیمانه توام با معنویت و برکات این شب انجام شد دکتر کریمی به گفتگو با اهالی نشست و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شد .

درخواست نوسازی شبکه آبرسانی و مخزن آب شرب روستا، تقویت آنتنهای مخابراتی و اینترنت روستایی ،توجه به وضعیت بهداشت و درمان و راههای روستا ،از مهمترین مطالبات اهالی بود.

حجت الاسلام میان آبی امام جماعت روستا نیز ضمن تشکر از حضور دکتر علی اکبر کریمی ،با اشاره به فضایل شبهای پر خیر و برکت قدر ، خدمت به خلق الله را عبادت دانست و نفس حضور ساده و بی آلایش در بین اهالی روستا در مدت کمتر از یکماه از آغاز بکار مجلس را نشان دهنده روحیه جهادی و تحقق وعده های انتخاباتی نماینده مردم دانست. نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب قرار است در روزهای پیش رو از مناطق مختلف حوزه انتخابیه بازدید کند تا ضمن گفتگو و نشستن پای صحبتهای ساکنان مسائل و مشکلات آنها را به بخشهای مرتبط با موضوعات مختلف ارجاع دهد .

یادآور میشود،قلعه ارجناوند از روستاهای تابعه بخش ساروق است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.