کمیته‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت دهمین سالروز عملیات به اسارت گرفته شدن «گلعاد شالیت» موسوم به عملیات «توهم بر باد رفته» بر ادامه مقاومت تا آزادی همه اسرا تاکید کرد.

اولویت، اسرای فلسطین تا آزادی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، امروز شنبه مصادف است با دهمین سالروز عملیات «توهم بر باد رفته» که طی آن گلعاد شالیت نظامی صهیونیست در سال 2006 در نوار غزه به اسارت گرفته و پس از گذشت پنج سال اسارت سرانجام در یک تبادل اسرای موسوم به «وفاداری به آزادگان» در ازای آزادی بیش از یک هزار اسیر فلسطینی، شالیت نیز آزاد شد.

کمیته های مقاومت فلسطین به همین مناسبت بیانیه ای صادر و در آن تاکید کرد: خون شهیدان محمد فروانه و حامد الرنتیسی قهرمانان این عملیات و تمامی شهدایی که در اسارت شالیت و نگهداری وی تا زمان اجرای تبادل اسرای «وفاداری به آزادگان» سهیم بودند، تاریخی مملو از عزت و افتخار و کرامت را برای ملت فلسطین رقم زده و پیروزی و شادی را برای خانواده های اسرا به ارمغان آوردند.

کمیته های مذکور از تمام اقشار ملت فلسطین خواست تا از قضیه اسرا حمایت کرده و استراتژی واحد و الزام آوری برای همگان ترسیم کنند که هدف از آن همبستگی و حمایت از اسرا در داخل زندان های رژیم صهیونیستی است.

این کمیته همچنین بر همبستگی خود با «بلال کاید» و دیگر اسرایی که در زندان های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده اند، تاکید کرد و افزود که قضیه اسرا تا زمان آزادی تمامی اسیران از زندان های این رژیم، در اولویت ما باقی خواهد ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.