قدس آنلاین - گروه ورزشی: آقای گل پانزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر در شرایطی راهی ترکیه شده است که هر لحظه خبر جدیدی در مورد تیم آینده او منتشر می شود. این در حالی است که او به پرسپولیس قول ماندن داده است.

خبرهای ضد و نقیض در مورد تیم آینده طارمی/ رضاییان در ترکیه می ماند؟

مهدی طارمی که اوایل هفته جاری در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و با مسئولان این باشگاه برای ماندن به توافق رسید، صبح روز یکشنبه به همراه رامین رضاییان راهی ترکیه شد تا چند روزی را استراحت کند.

این سفر در شرایطی انجام شد که رامین رضاییان تکلیفش را با پرسپولیس مشخص نکرده بود و سفرش به استانبول شایعه عقد قرارداد با تیمی از این کشور را قوت بخشید.

هر چند عنوان شده که رضاییان قطعا با تیم ترکیه ای قرارداد خواهد بست اما وضعیت مهدی طارمی مشخص نیست. ابتدا عنوان شد که رضاییان با تیم بورسا اسپور ترکیه قرارداد امضا خواهد کرد اما یک روز بعد از سفر این دو عنوان شد که تیم خواهان مدافع پرسپولیس ریزه اسپور است.

با این حال هنوز به درستی مشخص نیست که رامین رضاییان با کدام تیم قرارداد امضا خواهد کرد. شاید هم او به ایران برگشت و بازهم برای تیم های ایرانی بازی کرد.

اما ماجرای مهدی طارمی تا حدود زیادی پیچیده است. وکیل این بازیکن تاکید کرده که وی از تیم های ترکیه ای پیشنهاد دارد و این پیشنهادات هم مربوط به دو ماه قبل است. با وجود اینکه وکیل طارمی تاکید کرده که این بازیکن فردا سه شنبه به ایران بازخواهدگشت تا در تمرینات سرخپوشان شرکت کند اما سایت های ترکیه ای پیوستن او به تیم ترک را قطعی دانسته اند.

از سوی دیگر از آنجایی که حسین هدایتی واسطه ماندن طارمی در پرسپولیس شده و قول داده که پول پیش قرارداد را پرداخت کند اما هنوز این کار را نکرده است، این احتمال وجود دارد طارمی هم در ترکیه بماند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.