آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس، روز اعلام وفاداری مسلمانان به قدس شریف و اعلام بیزاری از غاصبان و پشتیبانان آنها است.

 راهپیمایی قدس اعلام بیزاری از غاصبان است/ مسلمانان وفاداری خود به قدس شریف را اعلام کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله مکارم شیرازی در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان که در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس اظهار داشت: در روز قدس فریاد فلسطینی‌ها در دنیا طنین‌انداز می‌شود تا مسلمانان متوجه شوند که قبله اول مسلمانان از پیکره اسلام قطع شده و این قطعه باید به پیکر جامعه اسلامی وصل شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس افزود: روز قدس روز وفاداری مسلمانان به قدس شریف و اعلام بیزاری از غاصبان و پشتیبانان غاصبان است.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با تأکید بر لزوم حضور پرشور مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد: با توجه به شرایطی که امروز در جهان اسلام حاکم است باید راهپیمایی روز قدس را برگزار کنیم تا نسل جوان جامعه قضیه مسجد الاقصی و اشغال فلسطین را بدانند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: مسجد‌الاقصی نخستین قبله مسلمانان است و ان‌شاءالله روزی این مکان از دست صهیونیست‌ها آزاد خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.