رئیس‌جمهور ضمن دعوت آحاد مردم برای شرکت در مراسم روز جهانی قدس گفت:‌ هدف صهیونیست‌ها از درگیری در منطقه به فراموشی سپردن اشغالگری ۷۰ساله است.

 صدای همه در روز قدس وحدت و حمایت از ملت فلسطین

گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت، ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان را به شرکت گسترده و پرشور در مراسم روز جهانی قدس فرا خواند و گفت: امسال با انسجام و اتحاد بیشتر، شاهد حضور پرشورتر مردم ایران و سایر کشورهای اسلامی در مراسم دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

وی افزود: ملت بزرگ ایران برای لبیک گفتن به ندای امام راحل و پاسخ به صدای مظلومیت مردم فلسطین که حدود 70 سال است از خانه و زندگی خود آواره شده‌اند، در روز قدس با حضور باشکوه خود در خیابان‌ها و میادین به‌سمت میعادگاه نماز جمعه حرکت کرده و فریاد حمایت خود از مظلومین عالم و به‌ویژه مردم فلسطین را به گوش جهانیان خواهند رساند.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در طول 37 سال گذشته هرساله انجام شده و امسال از ویژگی خاصی برخوردار است، گفت: صهیونیست‌ها در سال‌های اخیر با تلاش پشت‌پرده و ایجاد ترور و درگیری میان کشورهای منطقه و جهان اسلام و همچنین جنگ مسلمان با مسلمان و نیز مسلمان با مسیحی، قصد دارند جنایات خود را به فراموشی بسپارند و کاری کنند که مسلمانان و مردم منطقه و جهان مظلومیت فلسطین و  سبعیت صهیونیست‌ها را فراموش کنند.

روحانی تصریح کرد: نباید بگذاریم جنایات بزرگ صهیونیست‌ها به دست فراموشی سپرده شود و مردم مظلوم فلسطین که حدود 70 سال است از خانه و کاشانه خود آواره شده‌اند، احساس یأس و ناامیدی کنند.

وی تأکید کرد: صدای همه ما در روز قدس صدای وحدت مسلمانان و حمایت از مردم آواره فلسطین خواهد بود.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: مردم مسلمان جهان مسیر حمایت از مردم مظلوم فلسطین را که همانا مسیر جهاد و ایستادگی برای آزادی قدس شریف است با قوت ادامه خواهند داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.