قدس آنلاین- لرستان: استاندار لرستان الگو قرار گرفتن لرستان در اقتصاد مقاومتی را فرصت کم‌نظیری برای رفع موانع توسعه استان دانست.

 فرصتی برای رفع موانع توسعه

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، هوشنگ بازوند، در دیدار نمایندگان مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی‏‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: با نگاه فراگیر و همت بلند که امروز در بین نمایندگان استان و مسئولان به‌وجود آمده می‌توان از آن به‌عنوان فرصتی برای رشد و آبادانی استفاده کرد.

وی با اشاره به مشکلات استان لرستان، اظهار داشت: راه‌حل ایجاد اشتغال فعال کردن بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذاری است.

بازوند  ایجاد وحدت‌رویه در بین نمایندگان برای حل مشکلات استان را هدف گذاری خوبی از سوی نماینده ولی‌فقیه در جهت حل مشکلات استان دانست.

استاندار افزود: محدودیت‌های لرستان به‌حدی است که رفع آنها تنها با همدلی و وفاق نمایندگان و مسئولان امکان‌پذیر است.

بازوند بیکاری و تأمین معیشت را چالش‌های اصلی مردم لرستان برشمرد و اضافه کرد: با توجه به اصل ۴۴ و ممنوعیت سرمایه‌گذاری دولت تنها راه‌برون رفت از این وضعیت جذب سرمایه‌گذار خارجی است.

استاندار الگو قرار گرفتن لرستان در اقتصاد مقاومتی را فرصت کم‌نظیری برای رفع موانع توسعه استان دانست و گفت: با نگاه فراگیر و همت بلند که امروز در بین نمایندگان استان و مسئولان به‌وجود آمده می‌توان از آن به‌عنوان فرصتی برای رشد و آبادانی استفاده کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.